Canımcım mantıklı delicim'de mim olayına bulaştı...Uzun zamandır bişeyler yazmıyordu kerata çareyi mim yapiimde kuruliim de buldu kızıyorum sana bakkk bizi yazılarından mahrum bırakıyosun hayır ben biliyorum hayatında bu aralar baya fırtınalar kopuyo ama neden yazmıyosunnn neden haberimiz olmuyooo hııı hııııııııııııı ....

Şimdi efenim mim konusu şöyle mantıklı deli bir hikaye ye başladı sonra kaldığı yerden hikayeyi manukyana pasladı o devam etti ve onun kaldığı yerden de ben devam edeceğim.Benim mimlediğim kişide benim yarım bıraktığım yerden devam edecek ve bu böyle uzayıp gidecek en son kişi tamam bu hikaye burda biter artık diyene kadar...
Ortaya ne fantaziler ne entirikalar çıkacak şimdiden merak ediyorum ve yazmaya başlıyorum :)))

Mantıklı Deli hikayesine böyle başlamıştı;

"iki kişilik bedende tek kişiydiler.. ya da bir ruh bölünmüştü iki bedene diye tanımlanabilir belki de.. soğuk bir kış günü kimsenin isim koymaya bile cesaret edemediği bir ülkede buluştular.. ülke o gün soğuktu ama yarını kimse bilemezdi.. kar yağıyordu.. herşeyin üstünü zarifçe örten, bütün kirleri kapatan, ancak o "benden bu kadar" deyip de aradan çekildiği zaman güneşin tadına varılabilen kar... aynı ruhu paylaşmaları mıydı onları ortak eden onu bile bilmiyorlardı... bilmekde gereksiz di bu ülkede.. dengeydi asıl olan.. melekler kadar şeytanlar da vardı elbet.. görebilirdiniz üstelik, kana susamış kırmızı gözlerini, simsiyah tırnaklarını, bazen ne kadar canavarlaşabildiklerini ya da parlayan kanatlarını.."

Ve manukyan böyle devam etti;

İsmi olmayan bu soğuk ülkede geçmişi tümüyle silip yeni bi hayata başlıyabilirlerdi.. Hem kötüyle kötülükler arkada kalmıştı.. Melekler şehri diye adlandırdıkları bu küçük kasaba da kimse de tanıyamazdı onları.. Mutlu olabilirdi kadınla adam.. İliklerini donduran burnun direğini sızlatan soğuk bile vız geliyordu, duydukları, soğuk değildi.. Bedenlerini kavuran yüreklerinin ateşiydi.. Michael elini tuttuğu sevgilisinin gözlerinin içine baktı.. Elene'in korkusu yüzünden okunuyodu.. Kolay atlatılabilecek şeyler değildi yaşadıkları ama kaçmışardı işte kurtulmuşlardı, onları bulmaları imkansızdı.. Elene onun yanında kendını güvende hissetmeliydi bu nedenle tuttuğu eli daha bi sıktı Elene anlamışçasına güldü...

Bende burdan hikayeyi devr alıyorum;

Daha sonra kalacak bir yer bulmaları gerektiğini düşündüler ama bir otele gidebilecek kadar bile paraları yoktu dımdızlak kalmışlardı bu soğukta sokak ortasında beş parasız...Sonra
Michael Elene ye dönüp ( ula ne zor isimler seçmişin manukyan bee ayşe fatma falan yokmuydu yavrum ya yazarken bile zor ) canım elenem bak görüyormusun aşk meşk karın doyurmuyor paran yoksa böyle istediğin kadar elimide sık neremi sıkarsan sık kalıyoruz böyle sokak ortasında diyerek gözlerinin içine baktı soguktan burnundan akan sümük bile donmuştu :))
Acınası bir halde soguk sokakları yavaş yavaş adımlarken birden ilerde geceyi geçirebilecekleri bedava ve çok sıcak bir samanlık buldular ve o anda
Michael ın kafasında şimşekler çaktı ulannnn bu samanlıktada ne fantaziler yapılırdı :)))

Benden de bu kadar anam şimdi bende hikayenin devamı için bu mim i misipipi (osuruktan teyyare ye paslıyorummmm :))

Hadi bakalım bu hikayenin sonunu çok merak ediyorum...




This entry was posted on 22:28 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

13 köpüklü ne demiş:

    Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    puahahahahaha

    manukyandan beklediğim fantezili mantezili cümleler benim kaç yıllık dosttan çıktı inanamıyorum :))))

    kıs sen açtın kabak çiçee gibi :)) sevdim ben bu curly i ama eline sağlık valla bende merak ediyorum ne olcek bu hikayenin sonu:D

  1. ... on 16 Mart 2009 23:15  
  2. MANUKYAN dedi ki...

    aahaha bı hocaya rastlasınlar musluman olsun sonra mustafa ıle zeynep ısmını alsınlar :D

  3. ... on 16 Mart 2009 23:21  
  4. Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    :)))))))))) manukyan kopya verme

  5. ... on 16 Mart 2009 23:34  
  6. MANUKYAN dedi ki...

    onların aşkında seks olamaz hayr hayır kımse ole ayıp şeyler yazmasın onlar kutsal ınsanlar benım gozumde sevıstırmeyın eleneyle maykılı :((((

  7. ... on 16 Mart 2009 23:43  
  8. Curly dedi ki...

    Aaaa olurmu yaa sekisss olmadan aşk olurmuuu :)) olsun efenim oda olsunnn :)))

  9. ... on 16 Mart 2009 23:50  
  10. Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    curly umarım erkek arkadaşın bu blogu okumuyodur!! okumuyo dimi :))))

  11. ... on 17 Mart 2009 13:56  
  12. Curly dedi ki...

    yok kızım manyakmısın söylermiyim hiç :))))))))))

  13. ... on 17 Mart 2009 14:40  
  14. Missipipi dedi ki...

    ahah çok kötü yerde bırakmışsın bide bana postalamısın ama yazıorum şimdi :D

  15. ... on 17 Mart 2009 17:52  
  16. ...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

    çok iyi yaa...bu mimler arttıkça artıyoo hadi hayırlısııı :D

  17. ... on 17 Mart 2009 20:57  
  18. Siminya dedi ki...

    bu mimin 30. kişiye geldiğini hayal ettim, gılgamış destanı :)

  19. ... on 17 Mart 2009 22:54  
  20. Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    bakalım ismi ne olcak malum hikayeye bitiren kişi değil postaladığı kişi isim verecek hehehe iyi yaptım ben iyi :))

    ah hocam ah kulakların çınlasın bak sahneyi bıraktık ama kendi sahnemizi kurduk hihihih

  21. ... on 18 Mart 2009 12:28  
  22. şirinem dedi ki...

    :)) ooo harika bir hikaye başlamış bizde takibe başladık hadi hayırlısı ama sonlarını pek iyi görmüyorum ben :))) kaç çocukla biter bu hikaye bilinmez artıkın sevgiler bizden size

  23. ... on 23 Mart 2009 13:17  
  24. şirinem dedi ki...

    ooo senin adına çok sevindim köpükçüm inş herşey gönlünce olur sevgilerimle

  25. ... on 31 Mart 2009 16:32