Yazamıyorum uzun zamandır...Bilmiyorum bana bişey oldu yazma yetilerimimi kaybediyorum allahım ne oluyorum :)) valla hiç istek yok son zamanlarda yazmak için aslında bir sürüde şey oldu hayatımda,birden 90 derece değişti hayatım ama gizemli yaşıyorum bu aralar :))En yakınımdaki kişiler dışında çok fazla kimseye anlatmıyorum neler olup bittiğini...
Ben nazara acayip inanırım nazar değeceğinden korkuyorum o yüzden gizemli kalsın biraz herkese herşeyi anlatmak yok bundan böyle :)))
Zamanı geldiğinde öğrenecek herkes nasıl olsa...

Sevgili arkadaşlarım kelebegin ömrü,rain and me ve aysed mimlemişler beni değişik değişik konularda ama gel görki benim mim yazmaya bile isteğim yok.Yazmazsam kızmazsınız dimi canlarım kızmazsınız kızmazsınız :) seviyorum sizi...

Kendimde bir istek ışığı gördüğümde söz bu "mim"leri yazıcam :))

Hadi şimdi ben kaçar herkesin gözlerinden öper selam ederim...


This entry was posted on 22:04 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 köpüklü ne demiş:

    Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    hadi lennnnn
    :)

  1. ... on 31 Mart 2009 22:34  
  2. Curly dedi ki...

    Valla yavrum yaa bak sen biliyon gelişmeleri gelde yaz şimdi :)))

  3. ... on 31 Mart 2009 22:38  
  4. siminya dedi ki...

    derdin anlaşıldı bile, nazar değdi değecek kaç kendini kurtar :)

  5. ... on 31 Mart 2009 22:39  
  6. Curly dedi ki...

    Simin çok belli ettim dimi :( hay benim çeneme yaa tutamıyorum ben içimde mutlu olunca :(

  7. ... on 31 Mart 2009 22:49  
  8. rain and me dedi ki...

    delüüüü hemen sus :) ki nazar değmesin kızmayız sen mutlu ol biz hiç kızmayız :) ama bu durum çok uzarsa kızabiliriz :)

    bu arada maaaaşaaaaaaaallaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh :)

  9. ... on 1 Nisan 2009 23:12  
  10. şirinem dedi ki...

    tüm mutluluklar seninle olsun güzel kız :))

    Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü Belki yorgun belki yoğun Yinede mutlu ve umutlu Güzellikler dolu günler Seninle Olsun

  11. ... on 6 Nisan 2009 15:01  
  12. Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

    ... =)

    Bende ne zamandır okumamıştım , önce kediyle biraz muhabbet edeyim dedim de ne göreyim ..Kedi demezmi bizim kız gönlünü kaptırdı diye =)

    Eh artık sen unutursun buraları ..
    Baksana bekçiyide koymuşsun zaten...

  13. ... on 10 Nisan 2009 19:55  
  14. ruya dedi ki...

    eheheh,sana da aramıza hoşgeldin demek lazım o zaman...
    dilerim "uzun" sürsün aşkınız..

  15. ... on 24 Mayıs 2009 20:10