Bir fıkra vardı hani annesi kızına söylenir
-bak kızım seni ne doktorlar ne mühendisler istedi ben vermedim
kız cevap verir annesine
-sen merak etme anne ben hepsine verdim.

Ama öyle değil işte ben bekledim ne doktora verdim ne mühendise verdim yukarıya böyle yazdım diye yanlış anlaşılmasın litfen...
Aslında ben görücü ve göremeyicilerden bahsedecektim konu nereye kaydı allam yaa.
Her genç kızın hayatında mutlaka bir iki görücüsü olmuştur eş dost vasıtasıyla gelenler annelerin iş güzarlığına kurban gidenler vs...Ben iki katagoriyede giriyorum eskiden eş dost tavsiyesiyle gelirlerdi şimdi yaşlandık annemin çalışıp çabalamalarıyla geliyorlar :)

Annem bu aralar yine kurtlandı hepten evde kalıcam korkusuyla var gücüyle çalışıyo :)
tabi bende artık birşeyler olsun evleneyim çoluk çocuğa karışıyım istiyorum diye ışıkları yakmıştım.Annemde göreve başlamakta hiç geç kalmadı...
Her gittiği günde toplantıda benim bi kızım var kimseyi beğenmiyo artık yaşıda geldi geçiyo hayırlısıyla şöyle helal süt emmiş birini bulsakta baş göz etsek diye çalışıp çabalıyo kadın :)


Bu gün işten eve geldim yine süprüzzz bana mahalleden birinin oğlunu bulmuş hatta annesiyle bunlar işi pişirmişler benim telefon numaramı bile vermiş kadına, Yaaa şimdi çocuk beni ararsa ne konuşcam ben onunla :S

Henüz çıtır bir kızkene :) ne kısmetlerim vardı benim ama hepsini bu eşşek inadım yüzünden teptim...
Hatta bir keresinde görücü geleceği gün ben en yakın kız arkadaşlarımıda eve çağırmıştım
Misafirler geldi biz hiç mufaktan çıkmadık ben sadece hoş geldiniz dedim sonra tekrar mutfa girip yemek hazırlayıp masayı kurup bıraktım sonra içeri gidip biz arkadaşlarla çıkıyoruz daha önceden bir planımız vardı erteleyemedik kusura bakmayın deyip evden kaçmıştım :)
Acayip bozulmuşlardı ama iyi yaptım iyi oldu onlara :) siz bi fikrimi almadan çat kapı gelirseniz bende böyle bırakırım ortada işte :) O gece kelebeklerde kalmıştım sanırım eve dönmemiştim annemin korkusuna :)

Oysaki henüz 15 yaşında bir kenç kızken ne kadarda umutluydular benden güzel kız bu evde
kalmaz diyolardı :) ne olduu hee ne oldu...


Bu aralar yine bol ekşınlı günler beni bekliyo sanırım.Bir gün aniden ben evleniyorum diye bir yazı yazarsam şaşırmayın...
Zira annemin gaza getirmesiylen her an karambole gidebilirim :)


This entry was posted on 21:11 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

10 köpüklü ne demiş:

    Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    ayyy sorma ulan bu 80 kuşağı böle arada kaldık biz...
    Aman takma kafana curlycan ben anladımki bekledikçe olmuyo oyüzden ben saldım sende sal ki beklenmedik anda gelecek kim gelecekse...

  1. ... on 10 Mart 2009 22:35  
  2. Melih dedi ki...

    Curly sen bu istek ve valide ile tez zamanda evlenirsin. Seneye bu zamanlar çocuk bile yaparsın. Demedi deme :))

  3. ... on 10 Mart 2009 23:38  
  4. Cornflake Girl dedi ki...

    bu tip anne çabaları, insanın hiç aklında yokken biyolojik saat tik takları duymaya sebep verir, mümkün mertebe sağır rolüne yatılmalıdır :)

  5. ... on 11 Mart 2009 03:33  
  6. nyts dedi ki...

    ahh köpüklücüümm
    Bende senin gibin aynı durumları yaşamaktayım aslında.

    2010 da kesin evlencem bu gisişle
    dört koldan saldırıyolar.
    direnmeye güçüm yok artıkk
    hehhehe

  7. ... on 12 Mart 2009 14:24  
  8. eşşek sıpası dedi ki...

    evlenmek aceleye gelmemeli...öle anne gazıyla evlenirsin,mazallah gaz çabuk söner..
    ayrıca bekarlığın tadını çıkar :)

  9. ... on 13 Mart 2009 00:24  
  10. Adsız dedi ki...

    evlen işte sende ne naz ediyon curili, para yetiremiyorum, iş yok sigortam falandı filandı şu bu diye cırcır edip duruyorsun, evlen kurtul a kız

  11. ... on 13 Mart 2009 22:28  
  12. Adsız dedi ki...

    annenin ısrarlarıyla sen de iyice bu konuyu düşünmey başladın ama umaırm tam istediğin gibi biri olur biz de seviniriz.

  13. ... on 14 Mart 2009 00:38  
  14. Curly dedi ki...

    Simin yavrum du kız tanıştık bu çocukla bakalım kanım ısındı olacak gibi ama tanımam lazım hayırlısı bakalım :)

    Talısu canım hayırlısı bakalım yaa :)

  15. ... on 14 Mart 2009 11:02  
  16. MANUKYAN dedi ki...

    gormezsın dıye yazayım dedım..mimledım senı tatlım

  17. ... on 16 Mart 2009 19:22  
  18. entersiz klavye ve sağ tuşsuz mouse ili$kisi dedi ki...

    beni ne doktorlar mühendisler istedi de vermedim olacakti sanırım başlık, saygılarımla!

  19. ... on 18 Temmuz 2009 18:02