Az önce sıçtım şimdide sıvamaya çalışıyorum...
Demin zodyaklının bloguna sayfamın şöyle afilli bi bağlantısını şeyyapayım dedim beceremedim :(
Kendi sayfama bi baktım ulan zodyakta bokuyla oynayan kız başlıklı bir yazı yazmışım gibin oldu...
Yav benki kendimi akıllı bişey sanırdım bir bağlantı ayarını yapamadım...Allah aşkına siz nası yapıyosunuz bu bağlanma şeysini biri bana anlatsın uğraşamicimm daha fazla...Ben hiç bişey değilmişim yaa hakkat bir şeyi beceremedin tüüüü yazıklar olsun bana Yıkıl karşımdan...


This entry was posted on 21:50 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

12 köpüklü ne demiş:

    Adsız dedi ki...

    tam olarak ne istediğini söylersen yardım edebilirim belki

  1. ... on 9 Mart 2009 22:17  
  2. cem dedi ki...

    neler neler var bu sanal alemde, blog aleminde. bağlanıyormussun, kopuyormussun, mimleyip, mimleniyormussun. bilen yazsın dedmişsin ama bilmediğim halde yazayım istedim. Bir gün bilirsen yazda bende öğreneyim, üşenmezsem..:)

  3. ... on 9 Mart 2009 22:23  
  4. Curly dedi ki...

    Depikcim şimdi hani yeni yazı yazınca başka blogerlar kendi yazılarının linki veriyolarya yazının altında bende yazmışım yazımın altında e bağlanalım diye o şeyi diyorum nasıl oliii

  5. ... on 9 Mart 2009 22:25  
  6. Üfürükten Prenses dedi ki...

    sanırım bahsettiğim şey zodyaklı'nın adını yazıp tıklandığında istediğin sayfanın çıkması bu mudur?

  7. ... on 9 Mart 2009 22:27  
  8. Üfürükten Prenses dedi ki...

    anladım galiba,yazı yazdığın panelde renk kutusunun yanında "bağlantı " sekmesi var oradan yapıyorsun..

    diyelim "ayşe" yazdın ve bu kelimeye x yazını link vereceksin "ayşe" kelimesini seç,sonra bağlantı sekmesini tıkla ardından linki ekle!

    iğrenç anlatmış olabilirim evet ehi ehi :O

  9. ... on 9 Mart 2009 22:30  
  10. Curly dedi ki...

    Bişeyler yaptım ama dur bakiim deniycem prensesim bakalım olur inşallah...

  11. ... on 9 Mart 2009 22:33  
  12. Adsız dedi ki...

    hmm anladııımmmm.
    bak şimdi eğer kendi bloğundaki yazılarında yapacaksan girdiyi yazarken link vermek istediğin kelimeyi ya da cümleyi artık neyse onu işaretliyosun fareyle sonra hemen yazı rengini belirlediğin yerin yanında yeşilimsi dünya gibi birşey var onu tıklıyosun oraya adresi giriosun tamam diosun oluyo.

    Ama eğer yorum yazarken link vermek istiyorsan ben şöyle bir yöntem kullanıyorum

    <-a href="site adresi"-> -yazacağınkelime<-/-> koyuyorsun link çıkıyor. aradaki - işaretleri olmayacak yalnız.

    eksileri silip bak bakalım :) yapabilecek misin :)

  13. ... on 9 Mart 2009 22:41  
  14. Curly dedi ki...

    ağlicimmmm şimdi yaa ben derdimi anltamadım sanırım arkadaşlar...
    Şimdi benim bu yazımın altında yorum bırak bağlantı oluştur diye bi zımbırtı varya işte bağlantı oluştur zımbırtısından ben başka bir blogu okurken kendi sayfamın linkini oraya nasıl koycam onu bilmiyorumm...

  15. ... on 9 Mart 2009 22:50  
  16. LoLLa dedi ki...

    eheueheu sonuna bayildim :))))

    tüüü yaziklar olsun bana yikil karsimdan ne demek yaa aaoooff coks guldum bebeyiiim

  17. ... on 9 Mart 2009 23:42  
  18. Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız dedi ki...

    hakkatten onu bende merak ediyorum yaa kıyamam sana banada erkeklere kıyalım nihahahha:'(((

  19. ... on 10 Mart 2009 01:08  
  20. Adsız dedi ki...

    onu bende beceremiyorum sanırım kendiliğinden oluyor çikiyayaya sordum o dedi :) yazıların altında bağlantı listeleri oluşuyor onu dedin demi? tamam işte o kendiliğinden olan bişeymiş ben izin verdiğim halde kimsenin yazısı bana bağlanamıyor :)

  21. ... on 13 Mart 2009 22:30  
  22. Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    ben öğrenmek istiyom onu bi iki defa abuk sabuk şeyler bedne yapmıştım ama senin kadar cesur olmadığımdan ya da tembelin teki olduğumdan kaldırıp ortadan kaybolmayı tercih etmiştim

    he böle yazınca sanki ortadan kaybolup bahamalarda sezloga yattım afilli bi bardaktan afilli bi pipet le (evet pipetler bile afilli gelio bu ara bana :s) acaip renkler bişiler içip güneşleniyom die hayal eden olursa lütfen hayal alemine benide alsın.. ama uzun cümle kurdum ben bile yoruldum
    hem tembel hem geveze hem mantıklı hem deli olamktan daha zor pfff
    bende yıklıyom kendi karşımdan

  23. ... on 16 Mart 2009 23:43