Bütün ailem seferber oldu bana hayırlı bir koca bulabilmek için,bende kasmıyorum artık eskisi gibi birisi var iyi çocuk tanış bakalım bir görüş dediklerinde hiççç geri çevirmiyorum tanışıp konuşuyorum...
Dün yine yengemin okuldan öğretmen olan bir arkadaşıyla tanıştım yaklaşık bir aylık yoğun bir tanıştırayım sizi diye kıvaranmanın ardından yengeme olur dedim ve biz 1 hafta önce msn den ve msj la yazışmaya başladık dünde yemeğe çıktık...
İyi çocuk sevimli,konuşkan,akıllı ama tek bir sorun var çocuğun benden 4 yaş ufak olması :))
Sübyancıda oldum eyy ahalii :) gerçi o dert etmediğini söylüyor yaş mevzunu ama zira bende 30 yaşıma girmeme 1 hafta kalmış olmasına rağmen hala 25 yaşında göstermeye ısrar eden bir fizik yapısına sahibim...
Hal böyleyken ben biraz arkadaş gibi abla tadında konuşuyorum çocukla ama o bişeyler olması konusunda ısrarlı öyle ki anasına bile söylemiş,Bi dur bi bismillah önce ben tanısaydım seni sonra anana söyleseydin dimi ama yok...Dün onunla birlikteyken 2 kez aradı annesi rapor almak için birde bana selam falanda söyledi :)

Bu çocuk bir evin tek çocuğu aynı benim gibi o yüzden de göz nuru el emeği,el bebek gül bebek...
Anası nere gitse ararmış,ne yapsa haberi olurmuş. Bunlar benim baya midemi bulandırdı ama bakalım,ben ilişki olacağı konusunda pek umutlu değilim olsa olsa en fazla arkadaşlık olabilir başkada bi nane olmaz bu çocuktan.
Ama şu anda her türlü tanışma teklifinede açığım :) ailemede dört bir yana haber saldım beni tanıyosunuz biliyosunuz varsa bana uyacak biri tanışmaya hazır ve nazır bekliyorum diye...Herkese itina ile mavi boncuk dağıtılır :) Bu çıtırdanda bi bok olacağı yok az önce msn de konuştuk salağa biri ile buluştum yengem tanıştırdı,artık ailem iyiden iyiye evlilik konusunda baskı yapıyo falan diye anlattım salakta tık yok...Ulan embesil bi kılını kıprdatsana dimi,yokkkk nato kafa nato mermer ne diye girdin tekrar hayatıma geldin buldun beni öküz amacın nedir yani
off ben anlayamıyorum anacım bu erkek milletini valla billa.
Her neyse ya kıriz girmiş götüme benim düşündüğüm konulara bak dimi ama takmışım beyaz atlı pirense yaa ( desemde sen inanma aslında acayip takıyorum ) hikmetinden sual olunmaz allahım sen herşeyin hayırlısını bilirsin verirsinde de hadi bekliyorum çatladım beklemekten artık...
Neyse derin mevzular sırası geldiğinde her şey olur kasmaya gerek yok sakinnn ( ama armut piş ağzıma düşte yok çalış çabala ki versin dimi )

En güzel dip not : dün nette bir şarkıya rastladım ve Mtv de kesinlikle yayınlanması gereken bir klibe bunu sizlerlede paylaşmazsam orta yerimden çatlardım,ben izlerken çok eğlendim böyle dans figürleri hadisede bilem yok oda kimmiş...Yaşasın angara havası :))





En güzelinde güzeli dip not : Fark etmişsinizdir yukarı resim olarank ( sanırsam erik çiçeği oliyyii) koydumm yazıyla nağlaka demeyin bahar geliyo olummmm :) yaşasınnn 3. cemrede cuma günü düşmüş toprağa ( cemre ateş demekmiş bu arada ) yaz geliyo heyyoo yaşasın mayo bikini neyim bakmaya başladım bile ben bide şu fazla yağ şeysinden kurtulsam :)))))


This entry was posted on 23:12 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

15 köpüklü ne demiş:

    gribulut dedi ki...

    ben bi türlü anlamam, bir erkeği annesinin araması bayanın neden midesini bulandırır yada kötü olduğu söylenir.

  1. ... on 9 Mart 2009 14:20  
  2. Curly dedi ki...

    Ya annesi sürekli arıyosa bu bir ana kuzusudur annesinin sözünden çıkmayan :) Kadın daha şimdiden böyle herşeyi merak ediyorsa ilerde daha fena olur anlamında ben şeyettim :))

  3. ... on 9 Mart 2009 14:28  
  4. untilwesaygoodbye dedi ki...

    Umarım çocuğa blogundan bahsetmemişsindir, çok üzülürdü. :((

  5. ... on 9 Mart 2009 14:34  
  6. Curly dedi ki...

    Tabiki bahsetmedim delimsisin...Burda ben gizemli takılıyorum kimse bilmiyor benim yazdığımı :))

  7. ... on 9 Mart 2009 14:40  
  8. 91 dedi ki...

    aksiyon gayet değişik, ama hayırlısı :) 3 vakte kadar daralacaksın diye düşündüm ama umarım içinden nasıl geçiyorsa öyle olur. ama "Elvan Dalton" çok sakat, söylemedi deme :)

  9. ... on 9 Mart 2009 16:30  
  10. babegazelle dedi ki...

    of en güzeli çevren tanıştırcak bu işler böle olur yok anam yok ne arkadaşlarımdan en ailemden bişi çıkmıo benim yaaa ecik bücük tipler hepsi danimarkaya taşıncam poffff

  11. ... on 9 Mart 2009 17:21  
  12. ZIBBIDI dedi ki...

    Bu şarkıyı ilk dinlediğimde kopmuştum yaa..ohaa demiştim..ama eğlenceliydi..:D

  13. ... on 9 Mart 2009 21:03  
  14. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    canımcım hayırlısı olsun ama bu ana kuzusu gibi asçıkın ya ulan doğrusu bizi bulmazki a.q..
    Ama bence şans ver bakalım bellide olmaz bu işler... öbür gerizekalıyı listeye bile alma derim ben anacım

  15. ... on 9 Mart 2009 22:24  
  16. Curly dedi ki...

    kelebekcim ana listede öbür gerizekaaalı duruyo bu bebeyede şans ver diyosun ama buda fos yaa bi cacık olmaz bundanda :))

  17. ... on 9 Mart 2009 22:30  
  18. Melih dedi ki...

    Curly eğer bu fotoğrafta ki sen isen 40 ında da olsan gelirim istemeye. :) Sen hiç merak etme evde felan kalmazsın sen. :P

    Bu arada konuya eklemiş oldugun video ankara gecelerinden bir video. İnsanlar onları izlemek için bir gecede 500-600 tl para harcıyorlar. Bizde anca böyle videodan izleyebiliyoruz :(

  19. ... on 10 Mart 2009 00:58  
  20. Curly dedi ki...

    Melihcim canım benim o angara gecelerini canlı izlemediğin için bişey kaybetmemişsin kanımca :))

    Valla alırmısın yaa canımsın sen :))))

  21. ... on 10 Mart 2009 09:13  
  22. Adsız dedi ki...

    sanıırm sen akışına bırakmışsın zaten bu işler de zorlamayla, uğraşmayla olmaz. hayırlısı:) bu arada danslar çok eğlenceli.

  23. ... on 10 Mart 2009 18:36  
  24. Melih dedi ki...

    Almam mı güzelim bir telefon açman yeterli. Melih beni istemediğim birine veriyorlar koş gel iste beni de hemen geleyim. Durun ulan. Kimi kimden istiyorsunuz siz bakim diyim :))

  25. ... on 10 Mart 2009 19:56  
  26. sekerse tehlike dedi ki...

    koçhisarlı elvan dalton'a hoşgeldin curly bu adamda daha ne cevherler var sen bi bilsen
    bende ilk bi köy kahvesinde sigara dumanının altında izlemiştim.
    youtube da favorim...
    dillere pelesenk oldu walla...

  27. ... on 10 Mart 2009 20:12  
  28. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    hani bir şarkı var bilirmisiniz
    "uzaklarda arama çünkü sen kalbindesin dındınıdnnn.."

    Evet curly arama anam uzakta falan ahanda tam dibindeymiş aşk.. Bu Melih'i daha ne kadar çocuğu red edecen ya aşikar söylüyo çocuk
    :P

  29. ... on 10 Mart 2009 21:04