Hafta sonu ve akşam 19 dan sonra çalışabileceğim part-time iş arıyorum...

Üniversite güzel sanatlar mezunuyum bir tekstil firmasında kumaş desen tasarımları yapıyorum...
Krizden dolayı iş yerim elaman çıkarma ve küçülme yoluna gittiği için 2 aydır maaşlarımızı eksik alıyoruz ve bu daha bu şekilde kaç ay devam edecek bilmiyorum...

Bu yüzdendir ki geçinebilmem için ek iş yapmam gerkiyor...
Fuarlarda stand hostesliği yapabilirim,marketlerde alışveriş merkezlerinde ürün tanıtımı yapabilirim,arabamla hafta sonları satış pazarlama vs işleri yapabilirim.

Allah rızası için tanıdığı bildiği olan bana yorum bölümünden yazarlarsa çok memnun olurum...

Yukarda yazanlar şaka değildir.Bu konuda gayet ciddiyim :))


This entry was posted on 14:54 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

16 köpüklü ne demiş:

    Melih dedi ki...

    Güleyim mi ağlıyayım mı bilemedim :)

  1. ... on 2 Mart 2009 15:48  
  2. Curly dedi ki...

    Valla bende şaşırdım ne yapacağımı melih.

  3. ... on 2 Mart 2009 15:51  
  4. Adsız dedi ki...

    Karşıma çıkarsa öyle bir şey, söz, bilgilendiririm.

    Gerçi 'kelin ilacı olsa; başına sürer' durumu benim ki, ama ben pırt taym iş aramadığım için denk gelen olursa size paslarım.

    Allah kolaylık vere...

  5. ... on 2 Mart 2009 16:30  
  6. gribulut dedi ki...

    evet bu kriz çok kişiyi etkiledi. insan kaynakları sitelerinde vardı sanırım parttime iş ama bakmak lazım :)

  7. ... on 2 Mart 2009 17:13  
  8. Curly dedi ki...

    Gri bulut : baktım oralara ama güvenemiyoki insan her yazana. Arıyorum bakalım bulurum inşallah

  9. ... on 2 Mart 2009 17:17  
  10. Hamamböceği dedi ki...

    Biz de zor aylar geçiriyoruz ailecek. Babamın maaşı verilmiyo aylardır felan. Kriz baya bi sıçtı sıvadı çoğumuzu.

    Umarım en yakın zamanda bulursun =)

  11. ... on 2 Mart 2009 18:50  
  12. Curly dedi ki...

    Az önce annem bir arkadaşıyla konuştu uyum marketlerinde pazar günleri ürün tanıtımı yapıcam :)))
    buldum buldummmmm :)))))))

  13. ... on 2 Mart 2009 19:11  
  14. Melih dedi ki...

    Ya benim kardeşim bir ara stand hostesliği yapıyordu. İyi de para alıyordu :) Sabahtan akşama kadar bir yerde ürün tanıtıp 100m mu ne alıyordu. Ajanslara bir başvur istersen.

  15. ... on 3 Mart 2009 01:12  
  16. papagangibi dedi ki...

    oh neyse allahtan bulmuşsun part time iş :) umarım krizi de çok çabuk atlatırsın...

    sevgiler

  17. ... on 3 Mart 2009 02:24  
  18. untilwesaygoodbye dedi ki...

    Kolay gelsin yaa :((

  19. ... on 3 Mart 2009 14:14  
  20. Adsız dedi ki...

    ben yazını okuyana kadar sen iş bulmussun.hayırlı olsun

  21. ... on 4 Mart 2009 15:54  
  22. khaos dedi ki...

    Hayda.. Durum bu kadar kötümü oldu?

    Üzüldüm ama sonra sevindim..

    Ama sonuçta yine üzüntülüyüm..

    Nereye gidiyoruz ya..

  23. ... on 6 Mart 2009 15:37  
  24. Adsız dedi ki...

    umarım yakında gönlüne göre bir şey bulurusn cnaım, ajanslara kaydolsan stand işleri için sık sık yönlendiriyorlar.

  25. ... on 7 Mart 2009 22:01  
  26. . dedi ki...

    bazen beklemediğin anda hayatta sana gülümser/ hepimiz yaşadık o anları/ umarım en kısa zamanda hayatın seninle oynadığı oyunda, sorunlarınla birlikte son bulur..iyi kal içtenlikle..

  27. ... on 7 Mart 2009 22:35  
  28. Monera dedi ki...

    Geçenlerde rastgele rastladığım şu ilanı, rastgele rastladığım şu bloga yazacağım aklıma gelmezdi :)

    Bak belki işe yarar, stajyer falan diyorlar ama, bilemem.

    http://kariyer.webrazzi.com/ilan/96

  29. ... on 8 Mart 2009 12:24  
  30. şirinem dedi ki...

    :) canım köpük boşver sen tanışmaya arkadaşlığa devam et elbet birgün biri çıkacak ve sende hiçbirşeyi bahane edemiyeceksin gözün ne kusur görecek nede annesini babasını yeterki kalbine sığacak orada yer edebilecek biri olsun sevgilerimle canım videoyada çok güldüm Allahta seni güldürsün inşallah güzel arkadaşım .

  31. ... on 10 Mart 2009 12:48