Dün eski yazılarıma şöyle bir göz atayım dedim neler yazmışım neler yaşamışım bi bakiim.Bu bloğu yazmaya başlayalı kısa bir süre olmasına rağmen baya yazı yazmışım...
Bazen mutlu,bazen üzgün,bazen melankolik,bazen deli :) iyi de yapmışım dedim blog yazmaya başlamakla.çok eskiden üniversiteye kadar günlükte tutardım şimdi arada açıp onu okuduğumda şaşırıyorum,gülümsüyorum,üzülüyorum o yıllara geri dönüyorum...Anladımki bu blog şeysi iyi bişee bebişler :) Kendi hayatımı yazmakla kalmamışım bir sürüde hayata tanıklık etmişim bazen onlarla üzülmüşüm bazen gülmüşüm,Tanımadığım insanlarda çoğu zaman kendimi bulmuşum...
Arada düşünüyorumda gerçekten blog yazmak ve okumak çok iyi bir terapi sanırsam,yani bana öyle oldu...Mesala 2 yıldır süren bir alerjik rahatsızlığım vardı sıkıntıya strese girdiğim zaman uyuz kediler gibi kaşınmaya başlıyordum ve kaşıdığım yerler kabarçık kabarçık olup kızarıyordu ilacımı biraz geçiktireyim hemen kaşınmaya başlıyordum.Doktorun söylediğine göre hemen geçecek bir alerjide değildi ama bu bloğu yazmaya başaldığımdan beri kaşınmıyorum :D kurtuldum ve çok mutluyum çünkü canımı çok sıkmaya başlamıştı artık allaha şükür şimdi rahatım ilaçta almıyorum :D

Ondan kelli blog yazmak iyi bişee sizde yazın...Dökün içinizi rahatlayın uyuz kediler gibi kaşınmayın :))))))) hepinizi öptüm bebişlerim :) ----> 0-0 şarkıyı dinlemezseniz de kırılırım gücenirim litfen ama



This entry was posted on 13:39 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 köpüklü ne demiş:

    gribulut dedi ki...

    evet rahatlamak için güzel bir yöntem. hem rahatlamak, hem paylaşmak iyi geliyor. :)

  1. ... on 9 Şubat 2009 16:15  
  2. Scatterbrain dedi ki...

    ben de bazen eski yazılarıma bakıyorum. "ne salakça" diyorum kendi kendime. silmiyorum ama. çok kötü çıktığım fotoları da silmem, onun gibi bişi.
    bazen de "neden yazıyorum lan, işin mi yok" diyorum. aslında neden yazdığımı ben de bilmiyorum.

    bazen de böyle çok konuşuyorum sabaha karşı uyku tutmayınca...

  3. ... on 10 Şubat 2009 04:47  
  4. Curly dedi ki...

    okhy cim valla bazen bende keşke yazmasaydım diyorum bazı yazılarım için ama silmiyorum...bir süre sonra bakınca ne salakmışım diyorum senin gibi :))

  5. ... on 10 Şubat 2009 11:05  
  6. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    valal iyi bişi yapmışssın bunu banada bulaştırmakla :)
    BENDE ESKİDEN YAZARDIM AMA İNSANIN EL YAZISIYLA YAZMASI DAHA Bİ BAŞKA TABİ , O ZAMANDA YAZILMIŞ MÜREKEBE BİLE DOKUNMAK BENİ MUTLU EDİYODU

  7. ... on 10 Şubat 2009 13:26  
  8. 91 dedi ki...

    silmeyin. kendinize de salak demeyin. yaşanan her şey bir sebep yüzünden bir amaç doğrultusunda yaşanmıştır, unutmayın :)

  9. ... on 10 Şubat 2009 16:03  
  10. Asosyalsosyalist dedi ki...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  11. ... on 9 Nisan 2009 22:36