Bu kıriizin ben artık taaaa ...... ulan ne krizmiş be bitmek tükenmek bilmiyor kriz yüzünden sosyal hayatımız sıfıra indi cepte beş kuruş para yokki şöyle haftasonu bi çıkalım gezelim kız kıza.. Hoş ben artık kız kızada gezmek istemiyorum ama neyse bi sevgilim olmayınca mecbur kız arkadaşlarına katlanmak zorunda oluyosun :)))))))) rain,kelebek size değil sözüm bebişlerim alınmayın :) neyse işte yine hafta sonu geldi ve yine maaşlarımızı alamadık ve cepte doğru düzgün para yok.Tıkıldık kaldık böyle kukuman kuşu gibi eve,git işe gel eve ulan 3 çocuklu ev kadınları bile bizden daha sosyaldır,en azından haftada bir kez güne müne gidiyolarda iki göbek atıp kurtlarını döküyolar bizde oda yok...Asosyal yaratıklar olduk çıktık bebişim yaa...

İşte aşagıdaki bu mesincır yazışması az önce yapılmış olup parasızlık yüzünden kursakta kalan hevesleri çok iyi anlatıyor...
Biliyorum kızlar az kaldı güneş bizim içinde doğacak allah bizede yürü ya kulum diyecek ve paraya para demeyecegiz...Çok yakındır içime doğuyo az sabır...



kelebeğin ömrü:

yav yarın b. çekmece güzel olur aslında he
yada sahillere atalım kendimizi he napak?
curly:
çekmece çok uzak lan
buralrda bi sahile atarız
bebek ortaköy
olmadı karaköy :D
kelebeğin ömrü:
olur valla
rain de gelir
oda bişi yapalım diyodu
curly:
foto makinasınıda alıyım
güzel süslenin de
kelebeğin ömrü:
ohh vall
curly:
deniz manzaralı fotolar çekerük
kelebeğin ömrü:
he vallah
biraz stres atalım amına koyım ya
sikicem böle hayatı ya
curly: :)))

rainandme konuşmaya katıldı.

kelebeğin ömrü:
eveeeeeeeeeeeeeeeeet
kızlar yarınki plan neee

rainandme:
sahilmi
curly:
heee
kelebeğin ömrü:
yarın kaçta
rainandme:
nasıl bliyorum ama bilmem sizce
curly:
ben 1de işten çıkıyorum
kelebeğin ömrü:
bakın şincik beni dinleyin
curly:
incirlide falan buluşalım
kelebeğin ömrü:
alowww
rainandme:
dinliuoz
curly:
hee
kelebeğin ömrü:
büyük şehirin yerleri varya oralar hem uygun hemde güzel oluyo
curly:
tamam anam
emirgandakine giderük
rainandme:
ok
süper olur
evett
kelebeğin ömrü:
oyyyy olur valla
curly:
pembe köşk hesabı
rainandme:
vallada güzel olur
kelebeğin ömrü:
kıs annemleride alabilsek ama paramız yokki amına koyım ya
curly:
laa ulan araba olacaktı bee
kızım ne annesi yaa
ulan uğraşamam annemle
kız kıza gezicez işte
rainandme:
bencede
curly:
la çıtırlar vardır bakarsınız :D
rainandme:
he he tabe
ayarlarız
curly:
:D:D
kelebeğin ömrü:
tamam yaa
ben sadece fikir şeyediyim dedim
kelebeğin ömrü:
sodexolarla götürürük
rainandme:
onu haftaya yaparız
aynen
curly:
iyi o zaman yarın saati konuşuruz dana gibi yatmayın
1 e kadar
rainandme:
ben dicektim
ok
ben 10da kalkarım zaten
kelebeğin ömrü:
yav alla alla sen bizi kaçata alacan
lan o arabayı sürebilirsin dimi
rainandme:
araba yokmuşki
tamirde değilmi
curly:
arabayı yarın veriyorum anam
otobüs tabanvay
kelebeğin ömrü:
vallamı
curly:
bana geçici kasko vermişti bi tane ama yarın veriyorum
rainandme:
hmm
olsun daha iyi
curly:
e herhalda 1 haftalıktı o
kelebeğin ömrü:
ozaman nası yapıom
rainand me:
sende yorulmamış olursun
kelebeğin ömrü:
emirgana nası gidicez kızım
curly:
lan incirlide buluşuruz
ordan mecidiye köy
ordanda sarıyer
kelebeğin ömrü:
eee sonra
curly:
akşamda bizde kalırsınız ahahaha
rainandme:
kalamam ben
kelebeğin ömrü:
alla allaaaa
rainandme:
annem evde yalnız
siz bize gelin
ya bişey dicem
isterseniz
ikinizde bize gelin
annemde
yok
evde takılalım
dedikodu fal falan
curly:
evde buluşalım deme .....
daral geldi evlerden bana
rainandme:
yan gel yat osman
curly:
hava almak istiyorum biraz
rainandme:
ama lan hem para yok hem araba yok
ondan dedim
siz blirsiniz
hava alırızda yakın yerlerde
curly:
yok anam
ben evlere girmek istemiyorum
kelebeğin ömrü:
yok yav ne evi
dışarıya
çıkalım
rainandeme:
iyi lan benden söylemesi
ama bende sadece 30tl var
onla çok uzağa gidemem
haberiniz ola
curly:
olmadı bakırköy sahilinde krolarla takılırız :) hahahaaa
bende 25 lira var
kelebeğin ömrü:
bende okadar bilem yok
curly:
ahahaha
kelebeğin ömrü:
k.kredi kartım var allaha şükür hehe
curly:
benimde kart var
rainandme:
lan bende oda yok
curly:
yemek neyin onla hallederimde
ooof ulan yaa
bi bok yapalım dedik
rainandme:
neyse ya
curly:
neyse anam yarın konuşuurz
rainandme:
ben rejimdeyim zaten :D
kelebeğin ömrü:
bakırköy sahile gidelim
raiandme:
o para yeter yola
curly:
kızım bebekte 3/5 tur atardık bee
ee iyi yeter se bizde bakarız bişeyler
rainandme:
yok be
yeter yeter
bakaruk
curly:
tmm o zaman
kıvırmayın haa
kelebeğin ömrü:
bebekte b.şehirin yeri varmı
rainandme:
ok kıvırmam
kelebeğin ömrü:
:D
curly:
var
rainandme:
e iyi ozaman
curly:
ben sizi götürürüm büyük şehre :)
kelebeğin ömrü:
nerde oraya gidek
curly:
yav oooff ulan yemek yemeyi verin
simit yeyin
maksat hava alamak değilmi
bebek havası solumak falan
rainandme:
tamam işte bende öyle dedimya be
aa bakın balık ekmek yiyelim .)
kelebeğin ömrü:
tamam lan alla alla
rainandme:
orda yoktur ama dimi
curly:
vardır buluruz
neyse bi gidelimde
rainandme:
ok ozaman
kelebğin ömrü:
emin önüne gidip
rainandme:
ona paramız yeter
curly:
yemek işi kolay buna takmayın
kelebeğin ömrü:
boğaz turu yapalım
rainandme:
ayyyy evettttttttt
olabilkir
aslında
curly:
hay amına koyim ........

kelebeğin ömrü:
şaka yapıom lan
kelebeğin ömrü:
ahahahhahaha
curly:
ooof neyse yarın olsun bi konuşuruk
rainandme:
tamam
bakın ben 10:30da kalkacam
arayın beni
curly:
hadi şimdilik gömdüm ikinizede
rainandme:
boyayın beni
kelebeğin ömrü:
kızalar ben anca 12 de kalkarım biz şimdeen okeyleşelim bence
curly:
o zaman 2 de incirlide olun
son kararım
curly:
zati o saat bile geç ama neyse
rainandme:
bebek dimi
bişey dicem
neyse demicem
curly:
incirlide buluşalım sonra bakarız bebekmi yapıcaz sevişcezmi
rainandme:
ay ben sizinle sevişmem be
kalabeğin ömrü:
saat 2 mi
o ne lann
rainandme:
ne geçmi
erkenmi
kelebeğin ömrü:
kızım ozamn ömrümüz yollarda geçer laa
kelebeğin ömrü
lan karılar saat 2 de incirlide olursak ortaköyde kaçta olutuk
deyin bakem
curly:
4 te
kelebeğin ömrü:
amına koyım ......
ce deyip dönecezmi koduumun yerinden
curly:
offf
ulan o zaman kapasiti mapasiti
krolar gibi gezelim dönelim yaa
kelebeğin ömrü:
dediğime geldinizmi
b.köy sahil :)
curly:
iyi tamam
kelebeğin ömrü:
şu ...... yazdığım bi yorum varya şor dediğim onu silsene ...... :)))))))))))


This entry was posted on 22:41 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

9 köpüklü ne demiş:

    Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    ulan öküzcük yaptın yine yapacağını hee!! Aman son konuşmaları eklememişssin kuşum yine benim dediğime geldiniz ilgilenler için yarınki planımız sarayburnunda o dediğim yerde güzel bir kayfaltu sonra
    eminönünde,tahtakaleye incik boncuk bakmaa,ip mip neyin bakmaa,oradan balık ekmek yemeğee, oradan sultanahmete çay neyin içmeye ve ruhu dinlerndirmeye,oradanda taksime fal bakırmaya hahahahahah :P

  1. ... on 7 Şubat 2009 00:45  
  2. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    ya o yazışmalardaki b.köy sahil falan tamamen şaka hee okaddar kro olmadık daha lannn :P

  3. ... on 7 Şubat 2009 00:49  
  4. khaos dedi ki...

    :)) Ay koptum sabah sabah.. iyiki varsınız..

  5. ... on 7 Şubat 2009 09:57  
  6. Melih dedi ki...

    Kelebeğin ömrü isimli arkadaşın Türkçesine hayran kalmamak elde değil. Sanarsanız eski İstanbul Türkçesi :))

  7. ... on 7 Şubat 2009 11:03  
  8. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    nası yani ben şimdik pek anlayamadım melih ? :)

  9. ... on 8 Şubat 2009 13:21  
  10. Melih dedi ki...

    Türkçen diyom, akıcı diyom. :)

  11. ... on 8 Şubat 2009 15:30  
  12. 91 dedi ki...

    haha kararsızlıkta yarışabileceğim insanlar olduğunu görmek güzel. ayrıca nesi varmış ki bakırköy sahilinin, ben zuhuratbabada otururken arada müzik dinlemeye inerdim marinanın oraya filan. bilmeden biz de mi öküzlük ettik ki arada :S

  13. ... on 10 Şubat 2009 15:56  
  14. aes dedi ki...

    komiksiniz çok :)
    gidebildiniz peki hava almaya??

  15. ... on 19 Şubat 2009 13:58  
  16. Curly dedi ki...

    Malesef gidemedik kelebeğin annesi bize iş çıkardı kırdık dizimizi evde misafir ağırladık :)

  17. ... on 19 Şubat 2009 14:00