Bu gün radyoda koka kola reklamı çıktı yine hani şu depozitolu şişe muhabbeti olan anne kızına diyo ya bu günde tam bakkal havası var...Kızıda anne şimdi biz bu şişeleri geri varirsek artan paralarla ne alırız diye soruyo anneside çeyizlik alırız diycem ama ziyan etmek istemiyorum diyo ya işte o reklam bildinmi?Ben bu reklamı acayip çok seviyorum anne kız azarsındaki replik hep bana eskiden bir dizi vardı müptelası olduğum hatta başlayacağı zaman ev ahalisiyle uğruna kavgalara giriştiğim diziyi hatırlatıyor.
İstanbulun kenar mahallerinde yaşayan bir aile vardı 2 çocuklu,Oğullarının ismi samimdi,annenin ismi safiye,babanın ismi zekariya :) Bir tane kartal arabaları vardı. Kızlarıda kıvırcık saçlı çeyizinde teleskop olan nadide ev kızıydı. Bunu bildinmi :) Heh işte o kız sıdıka...entel insan,köşe yastığı şeklinde yaşayan çılgın,geveze,tatlı ev kızı:)))) Atilla atalayın bizlere armağan ettiği sıcacık karakter... Sabahtan beri dilimde dizinin jenerik müzüü yutup ta takrar tekrar dinliyorum iş yerindekileri baydım o derece yani :)
Birazda sizi bayayımmı :)) bayıcam valla banane banane :))

Şimdi buraya replikleri de yazmasak olmaz dimi diziyi izlemeyenler merak etsin :))




Anne: kız sıdıka, sen elifsuyla fazla arkadaşlık etme, evde bilgisayar başında bi çubuğu mıncıklıyormuş.
Sıdıka: öff anne... coystik o, tetris oynuyo onunla.
Anne: neee? elalemin testisiyle mi oynuyo? aman allahım... sen oynamadın di mi?
Sıdıka: hayır yaa, ben mausla oynadım.

Anne: koş git gusül abdesti al, baban parçalar vallahi.

Buna benzer diyaloglar bizim evde de yaşanıyo benimkide pc den hiç anlamaz ben bilgisayar başındaysam eğer sanıyorki erkeklerle muhabbet ediyorum :) ne konuşuyosun her gün ordaki pazavenklerle atıcam o bilgisayarı camdan der ama hala atamadı :)


Sıdıka ile annesi sinoptan kurban bayramı dönüşü çıkarttıkları fotoğraflara bakacaklardır,safiye foto albümünü(fotoğrafçıdan verilen) eline alır ve kapağındaki fotoğrafa bakarak: safiye: sıdıka!kim bu herif kız kaltak! sıdıka: bak anne bu mr. kodak yani bay kodak,bu da karısı mrs.kodak bu oturanlarda junior kodaklar. safiye: kız!bu kodak beyin karısıda pek fettan bişeye benziyo.baksana bak şu bakışlara,ben oturduğum yerden seni on kere boynuzlarım der gibi bakıyo adama şıllık.al kız yırt şunu,baban görmesin,doğrar bizi.


Buda üçüncü sonuncusu olsun ... Okadar çok varki sıdıkada sevdiğim replikler ama hepsini yazmaya kalksam ohhoo neyse sen en iyisi izlemediysen izle anacım.


kahvede arkadaşlarıyla malum muhabbetlerden sonra samim eve kafası karışık bir halde gelir. aceleyle sıdıka'nın yanına koşar.


samim: sıdıka kız gel buraya sana bişi sorcam
sıdıka:...?
samim
: şimdi bu g-noktası ne demek?

sıdıka
: ne diyosun sen abi ya?

samim
: ya sen şimdi kızsın ya bilirsin. kahvede arkadaslar konusuyodu, soramadım. ne bu g noktası? nerde oluyo simdi bu?

sıdıka
: ya git, manyak. sorulmaz öyle şeyler kardeşe. babama soylersem yersin dayağı.

samim: aman be, ispiyoncu kaltak. peki o zaman, şunu söyle: hipotenus nerde? o da ayıp bisi mi?
sıdıka: ne, hipotenus mu? kafalamışlar olm seni. hipotenus ücgende bulunur.
samim: nassı yani? üçgen...hmmm... (eliyle uçgen işareti yapar)
sıdıka
: dik ücgende dik açının karşısındaki kenara denir hipotenus

samim
: dik üçgen, dik açı, hmmm, (pis bir gülümseme ile)...yani şimdi göster bakiim sen bana şu üçgende, hipotenusun yerini. yani şurası mı oluyor, ücgen falan ehi ehi...

sıdıka: git ya, sapık manyak...o senin sandıgın gibi bisi diil

akşam baba eve gelir, fasulyeden bir sebeple sıdıka'ya kızar. dövmeye baslar
samim
: ya dur baba ya vurma, kızın hipotenusüne gelcek!


This entry was posted on 18:12 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

22 köpüklü ne demiş:

    bilog dedi ki...

    Özellikle Samim'in yer aldığı diyaloga koptum :) Zaten o dizide en sevdiğim karakter O idi.

    Bu arada çeyizinde teleskop olan kıza röntgen yapıyo diyebilir miyiz? :)

  1. ... on 12 Şubat 2009 21:53  
  2. Curly dedi ki...

    Yok sıdıka öyle şey yapmaz :) O teleskopu yıldızları izlemek için kullanıyo :D

  3. ... on 12 Şubat 2009 22:03  
  4. rain and me dedi ki...

    anne noluyo..
    - kizim bu kac
    -seksen oncesi
    - tamam normale donmussun.. baban kizligini korumak icin bilincaltini biraz yumrukladi..

    :) lisedeyken kaçırmadan seyrederdim nerden geldi aklına ya çok güzeldi gerçektende :)

  5. ... on 12 Şubat 2009 23:21  
  6. osuruktanteyyare dedi ki...

    ay o kodak ailesine babanemde kim bunlaarr demişti
    yarılmıştım orta yerimden :D

  7. ... on 13 Şubat 2009 03:50  
  8. Adsız dedi ki...

    :) hehe ne güzeldi sıdıka. çok acıyordum ama ben onun haline. şimdinin makbule'si oldu sıdıka.
    benim annem de ne zaman pc başında görse beni hep erkeklerle tanışıyorum buluşma ayarlıyorum zannediyor.

  9. ... on 13 Şubat 2009 16:11  
  10. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    hehheh sıdıkayı çok seyrederdim bende hatta annesinin taklidini yapardım "kıhzz sıdıka" bide sıdıkıya terliğiyle vuracağızı zaman ayağıyla tek atış yapıp o terliği eliyle yakalardı ya :D
    Gülmekten ölürdüm :D

  11. ... on 13 Şubat 2009 20:59  
  12. TAZE NANE dedi ki...

    Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sizsiz olmaz!
    Unutma ki sevmek daima beraber olmak degil, sizsizken bile sizinle olabilmektir...
    Bu sevgililer gününde yanınızda değilim belki ama özlemim sevgim hep sizinle............

  13. ... on 14 Şubat 2009 14:06  
  14. Curly dedi ki...

    Teşekkürler taze nane :))Seninde sevgililer günün kutlu mutlu olsun...

  15. ... on 15 Şubat 2009 13:05  
  16. Melih dedi ki...

    o dizinin kaldırılması çok isabetli olmuş. Curly senide esefle kınıyorum bu diziyi izlediğin için :)

  17. ... on 16 Şubat 2009 01:21  
  18. Curly dedi ki...

    aaa neden yaa melih ben çok severdim bu diziyi :)) sen nesini beğenmedinki?

  19. ... on 16 Şubat 2009 09:33  
  20. Adsız dedi ki...

    Ne de çok izlerdim bu diziyi gerçektende çok eğlenceli bir dizidir izlemeyen mutlaka izlesin

  21. ... on 16 Şubat 2009 14:21  
  22. Melih dedi ki...

    ya bırak allasen.
    beğenmişmiş. hıh. ya bi kere espiriler hakikatten çok berbattı. tahammül edilemiyecek kadar kötüydü :))

  23. ... on 16 Şubat 2009 15:54  
  24. Curly dedi ki...

    ya sen şakamı yapıyosun :)) Tabi zevkler göreceli sen beğenmemiş olabilirsin ama bir çok insan çok severek izledi :)bende dahil.

  25. ... on 16 Şubat 2009 16:24  
  26. Melih dedi ki...

    ama gerçekten öyle değilmiydi. bir yandan Türk aile profilini diziye yansıtmışlar. diğer yanda ortaya komik birşeyler çıkarmaya çalışmışlar.bu şekilde ortada kalınca hiç bir şeye benzemeyen şeyler çıkmıştı. neyse zevkler diyelim geçelim.:)
    yoksa döveceksin beni.

  27. ... on 16 Şubat 2009 21:35  
  28. Curly dedi ki...

    yok dövmem korkma :) eli maşalı birinemi benziyorum yoksa :))) Herkes herşeyi beğenmek zorunda değildir bu çok doğal...

  29. ... on 16 Şubat 2009 22:22  
  30. Adsız dedi ki...

    Yürü be curly arkanda ben varım:))

  31. ... on 17 Şubat 2009 21:24  
  32. Curly dedi ki...

    Saol caprisim bebeem :))

  33. ... on 17 Şubat 2009 21:36  
  34. Melih dedi ki...

    Aboo şunlara bak. Birlik oldular. Siz kiminle konuştugunuzu biliyormusunuz. Hıh? :D

  35. ... on 17 Şubat 2009 23:04  
  36. Curly dedi ki...

    :))))))) hayhayyyyyy carttt kaba kaaattt :) ahahhaaa.

  37. ... on 17 Şubat 2009 23:11  
  38. Melih dedi ki...

    A a a a. Ağzımıııı bozdurcak bakkkk. Ben ne çirkefim biliyormusun sen. Oraya gelirsem agzınııııııııı cart diye yırtarım bak. :)

  39. ... on 17 Şubat 2009 23:22  
  40. Curly dedi ki...

    Melihcim canım bebeem biz kaptırdık gidiyoz msn penceresi gibi oldu bura yaa :)))) bak yukarda bi selam gönder falan demişim :) bence ordan yazmak daha mantıklı olacak bu konuları...Kim kimin azını yırtacak gösteririm ben sana :))))))))

  41. ... on 17 Şubat 2009 23:28  
  42. Melih dedi ki...

    iyi bea yazmıyom tamam.hıh.

  43. ... on 17 Şubat 2009 23:29