Bir kaç gündür acayip canım sıkkın.Blogada yazı yazamadım içimden gelmedi açıpta bişey yazmak,aslında bir sürü şey oldu bunları düşünmek bile istemezken bloga yazmak ve her okuduğumda yeniden sinir olmak istemedim.Ayrıca sizinde canınızı sıkmak istemedim nebiliyim :(
Bu kriz beni darma duman etti sıçtımın krizi hiç bişeyin içinden çıkmaz durumdayım.
İki aydır maaşımı yarım yamalak alıyordum oda bi yaraya merhem olmuyordu bir tane kredi kartımın borcunu ödeyemedim avukata vermişler :( avukatla bağladım taksite falan yatırcam dedim ama bana verdiği süre bu ay sondu ben bu ayda yatıramadım :( sıçtığımın resmidir yani her an arayacak ve ben ne bok yiyecem diye düşünüyorum ve bu borçtan ailemin haberi yok :( söylesem bi ton laf işiticem offf ulan offf.
Bunlar yetmezmiş gibi bide bu sabah iş yerimde bi sürprizle karşılaştım.Patron aradı yanına çağırdı işler çok kötü gidiyor seni ücretsiz izne ayırmamız gerekecek dedi maaşımı ödeyemeyecek durumdalarmış :( Yada çıkışını yapıcaz 4-5 ay sigortanı ödemicez sende işsizlik parası alırsın ayda 250 tl falan dedi,tabi maaşımı alıcam bu arada ama sigortasız olarak çalışacağım ve tazminatta vermeyecekler çıkış yaparken...
Ben kıllandım biraz böyle söyleyince insanoğlu çiğ süt emmiş ne olacağı belli olmaz yarın adam sinirlenip çık git derse bana tazminat falanda talep edemem hiç bir sosyal hakkım olmayacak ne bok yiycem o zaman,Söyledim,size nasıl güvenicem ben dedim, eğer böyle düşünüyosan şimdi çık dedi :(
Yada 2 seçeneğim daha varmış 1.si askari ücretle çalışacakmışım 5 ay falan sigortamı ödeyeceklermiş 2. side 3 ay git tatil yap ücretsiz izin kullan diyolar...Offf ben içinden çıkmadım ne yapmam gerek bilmiyorum.
Tamam desemki ok kabul ediyorum 5 ay sigortasız çalışayım o zamanda 5 ay sonra yeniden sigorta yapacaklarının garantisi yok yada bu arada çık git demelerinin garantisi yok iki yıllık tazminatımdan da olucam...Bana doğru düzğün hiç bi seçim hakkı bırakmadılar söyledikleri her şey onların çıkarına her durumda mağdurum yani,Şeytan diyo çık git işten tazminatıda siktir et, ama arabamın taksidi var :( Zaten arabayıda hala vermediler tamirden 23 gün oldu onada ayrı canım sıkılıyo bu karda kışta üç otobüs değiştirerek işe geliyorum yollarda sefil oluyorum her gün.Geçen gün sabah gelirken yağmur yağıyor acayipte rüzgar var yokuş aşagı yürüken şemsiyem ters döndü onu düzelteyim derken ayağım kaydı çamurun içine yuvarlandım top gibi o soğukta sırılsıklam oldum.İş yeride soğuk doğalgaz faturası çok geliyor diye en az ayarda yakıyolar üzerimde polar battaniyelerle oturuyorum pc başında...
Görseniz acırsınız o derece yani.
Yine oflayıp puflamalı bi yazı oldu ama keyifsizim yaa idare et sende :(((


This entry was posted on 13:51 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

14 köpüklü ne demiş:

    Noni dedi ki...

    Gerçekten zor bir durum, tazminatını ödemesinler diye ne yapacaklarını şaşırmışlar. İş mahkemesine gidip hakkını arama gibi bir şansın yok mu acaba?

  1. ... on 23 Şubat 2009 14:37  
  2. mehbup dedi ki...

    Umudunu kaybetme,biraz sabır gerekiyor...Umarım en yakın zamanda işlerin yoluna girer...Kriz Türkiye'yi teğet değil, tam geçmiş...Geçmiş olsun...Dilerim ki,en yakın zaman bu kötü olayı atlatırsın..Sevgi ve sağlıcakla kal..

  3. ... on 23 Şubat 2009 14:43  
  4. Curly dedi ki...

    Noni iş mahkemesine gitsem ne yapıcam o zaman burdanda çıkmam gerekecekki benim şu anda işe ihtiyacım var burdan çıkınca yeni bir iş bulmam nerden baksan yine 4-5 ay sürer.Ben burda sigortasız çalışıp 4-5 ay maaşımı alıp bu süre içinde de iş bakmayı düşünüyorum en azından böyle olursa parasız kalmam :(

  5. ... on 23 Şubat 2009 15:00  
  6. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    valla kızım patron milleti kendi çıkarını düşünür.. Bnce çıkışını yapsınlar sen hiç bişi deme s.ke ske paranı versinler !

  7. ... on 23 Şubat 2009 15:32  
  8. Unknown dedi ki...

    Bence borcun faizi katlanmadan ailene söyle ve çalışmaya da devam et. Ailenin yardımı ile bankadan kredi alıp borcunu toptan kapatmanı öneririm iyice faiz binmeden.

  9. ... on 23 Şubat 2009 20:10  
  10. Melih dedi ki...

    Üzüldüm senin adına. Ama elden birşey gelmiyor. Başbakan kriz teğet geçti desin kriz tam götünümüze girdi farkında deil.

  11. ... on 23 Şubat 2009 20:39  
  12. Curly dedi ki...

    Hemde ne girdi melih :(

    Çilekli süt aileme söylesem bi ton laf yiyeceğim çünki daha önceki kredi borcumu 1000tl babam kapatmıştı şimdi tekrar nasıl yaptın bu borcu yine diyecekler gerçi meblag fazla değil bakıcam bi çaresine artık...

  13. ... on 23 Şubat 2009 21:18  
  14. nyts dedi ki...

    :)cidden üzücü bi durum
    Bence ne olursa olsun bu işsizlikte
    aza bile kanaat etmek gerek
    lütfen sabırlı ol:):) olur mu

  15. ... on 23 Şubat 2009 22:22  
  16. Curly dedi ki...

    Olmaya çalışıyorum nil çok teşekkür ederim canım...

  17. ... on 23 Şubat 2009 23:22  
  18. rain and me dedi ki...

    sıkma canını bitanem düşünme şimdi.
    ben bir araştırayım bakayım nasıl bir yaptırım uygulatabiliriz. pezevenklere bak sen ya.. kimi kandırıyolar onlar hödükler senet menet bişey bir taahhütname almadan asla böyle bşeye evet deme imza atma yarnda ben bizim müfettşi arayıp sorarım bakalım ne dicek ?
    öptüm seniii

  19. ... on 24 Şubat 2009 00:27  
  20. http dedi ki...

    aramızda para toplayalım... derdine drman olalım bir şekilde arkadaşım...

    ah ah vah vah la bi yere varılmaz...

  21. ... on 24 Şubat 2009 01:33  
  22. ESRİK dedi ki...

    Geçecek bu günlerde, öyle düşün canım ya...

  23. ... on 24 Şubat 2009 06:59  
  24. Curly dedi ki...

    Ouz canım teşekkür ederim ama böyle bişeye gerek yok halledicem bi şekilde bunuda atlatırım inşallah...

    Rain konuşuruz canım...

    esrik öfke öyle düşünmeye çalışıyorum canım yaa neler geçti bunlarda geçecek inşallah.

  25. ... on 24 Şubat 2009 09:24  
  26. gribulut dedi ki...

    bence tazminatını al, onu kredi kartı borcunda kullan faiz işlemesin. başka bir iş bak. yada koşulları kabul et asgari ücretle çalış bu arada kredi çek kredi kartını kapat. ama durum son derece üzücü umarım biran önce atlatırsın

  27. ... on 24 Şubat 2009 16:11