Öncelikle belirteyim yazımın başlığı bir arkadaşımın çektiği kısa filmin adıdır (çalıntı diyebiliriz :)

Az önce bir inimden çıkarayım kafamı bakayım ev ahalisi ne yapıyor diye odamın dışına adımımı attım baktımki salonda annem adanalı dizisini izliyor daha önce hiç izlemedim arasıra reklamlarını görmüştüm bu dizinin...Bir baktım kenan imarzalıoğlu peştamalı sarmış beline hamamda,göbektaşında da bir dansöz ohhhh miss :) Yan kurnada da başka adamlar var mafya kılıklı onlarda ellerinde viski oohhhh aleme gell sen :) kenanın sırtındaki dövmeye bayıldım bu arada acayip seksi görüktü gözüme adam...İzlerken annemle aramızda geçen diyalog aynen şöyle... Annem : Hamamdada da içkimi içilirmişki? Ben: Eee para var adamlarda bok gibi zevk meselesi içkide içer dansözde oynatır
Aklıma eskiden annemlerle gittiğimiz hamam sefaları geldi.Bizim memeleketin hamamları meşhurdur eskiden her yaz köye giderdik ve mutlaka kaldığımız 2 hafta süre içinde de 3,4 kez hamama ne güzel günlerdi yaa şimdi ne hamamın tadı var ne başka bişeyin.Annem kafama tası vura vura ağlata ağlata saçlarımı ovalardı bide benim saçlar gür kıvırcık malum en uzun yıkanan ben olurdum yıkama sırasında en son beni oturttururdu önüne saçlarımı yıkamasın diye kaçardım ama kurtulamazdım...Bide bizim oradaki hamamlarda ortada kocamanda bir havuz vardı ben en çok orda yüzmeyi severdim,derim buruşurdu artık çıkmazdım yine :) az çişli
suyutmamışımdır o hamamlarda :)




Bir gün yine toplanmışız teyzeler anneannem kuzenler falan hamama gittik o günde hamamda kına gecesi varmış bizim yörede hamam kınaları yaparlar kına gecesinin olacağı gün gelin kızı hamama getirirler şöyle kaynana,görümceler,eltiler de görsün kızın neresi çarpık neresi düzgün oğlandan önce bide onlar bakıp okeylerler :) tüm gelinlik kızlar saten,dantelli geceliklerini giyerler kırmızı,mor,yeşil :) ellerinde de mumlar,ortada gelin göbek taşında yanlarda da gelinin arkadaşları şarkılar türküler söyleyerek gelini yıkarlar :))Eskilerden yaşlı bir teyze alır eline tefi başlar yüksek yükseeek tepelereee ev kurmaasııınlarrrrr.ince tiz sesiyle hamam çınlar.güzeldir benim memelektimin insanları...neyse ne diyodum ben kınaya girdi konu heee işte bizde hamamdayız eğlenceye bizde katıldık tabi yıkanmamızda lazım ben yine kaçıyorum annemden saçlarımı yıkamasın diye :) kızlarla oynuyorum falan,teyzelerden biri baktım bana el ediyo şaşırdım,sonra seslendi..
kızım sana diyom bi bak helee...
Banamı? efendim teyze.
Kimlerdensin sen...
beeen ben şeylerdenim bekçi süleyman var ben onun torunuyum...
Hangi köydensiniz?
Bizzz annem mahmutlu babam terken köyünden babam çiçilerin kamalının oğlu ama biz istanbulda oturuyoruz yazları geliyoruz buraya...
Hee eyiii sen evlimisin?...
Ben daha küçüğüm teyze okuyorum daha...
Pekte gözel bi kızmışın emme anan nirde senin?...
Annem?annem şu ilerde...
De hadi beni ananın yanına götürde bi gonuşalım...
Tamam...
Ulan götürmez olaydım kadın resmen hamamda istedi beni annemden :) Annem benim kızım daha okuyo,yaşı daha ufak,okulunu bitircek o daha,evlilik falan yok onun aklında sokmayın kızın aklına böyle şeyler desede kadın hala bak hanım benim oğlum köyde recber,bu kadar tarlamız var,askerliğinide etti geldi.Ben senin kızı pek beğendim ver adresi gelelim oğlumla bi görün tanışın diyo hala....birden ben konuşmanın arasına girdim ya teyze ne diyosun sen alah aşkına ya yok ben evlenmek falan istemiyorum istersem kendim bulurum dedim de susturdum kadını ama kadın hamamdan çıkarken bile kızım bi görseydin oğlumu dedi baktı kaldı :) Yaaa ne kısmetlerim vardı benimde teptim tepmeseydim şimdi boy boy bebelerim olacaktı eteğimde göbeğimde...
Velhasılıkelam bizim hamam sefalarımız bir başkaydı göbek taşında buruşmuş ellerle yenen turşu ve çöreklerin tadı bir başkaydı...Offf canım çekti yine beee kızlarla yapsakmı acep burda da bi hamam sefası...


This entry was posted on 23:22 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

14 köpüklü ne demiş:

    Melih dedi ki...

    o gün evlenmiş olsaydın şimdi torun tombalak sahibi olurdun. kaçırmışsın fırsatı. :p

  1. ... on 19 Şubat 2009 01:34  
  2. ESRİK dedi ki...

    Hamama gidip alem yapasım geldi valla.:D

  3. ... on 19 Şubat 2009 02:32  
  4. aes dedi ki...

    Kimlerdensin,nerelerdensin :))
    Yurdumun güzel insanının klasik tanışma sorularındandır,diğer versiyonu " hemşerim memleket nire?" dir.

  5. ... on 19 Şubat 2009 10:10  
  6. Curly dedi ki...

    Evet melih kaçırdım yaa :( şimdi belkide bir ağa karısydım :))

  7. ... on 19 Şubat 2009 14:09  
  8. Beter Böcek dedi ki...

    Hamamda kısmetin açılmş valla :)
    Klasik yurdum insanı hareketleri :)
    Hamamı pek sevmememe rağmen canım çekti ya :S

    Bu arada ufak bir düzeltme; Adanalıda oynayan sırtı dövmeli şahıs Mehmet Akif Alakurt. Kenan İmirzalıoğlu değil :S

  9. ... on 19 Şubat 2009 16:52  
  10. Curly dedi ki...

    Hakkaten yaa ikiside esmer ya karıştırmışım yakışıklıları :)nekadar kötü bir tv izleyicisiyim burdanda anlaşılıyor işte :))düzeltmen için teşekkür ederim tuana.

  11. ... on 19 Şubat 2009 17:07  
  12. Melih dedi ki...

    Hakkatten ağa isteyipde varmadıysan aklına şaşayım senin :P

  13. ... on 19 Şubat 2009 17:44  
  14. Curly dedi ki...

    Valla ağa olup olmadığını bilmiyorum ama baya tarlası tapanı varmış annesinin söylediğine göre :D

  15. ... on 19 Şubat 2009 17:53  
  16. Melih dedi ki...

    neyse sağlık olsun. bu arada kızmıyorsun dimi. :)
    takılıyorum.

  17. ... on 19 Şubat 2009 18:27  
  18. Adsız dedi ki...

    Bayılıyorum senin yazılarını okumaya hepside okadar güzelki inş hep böyle devam eder

  19. ... on 19 Şubat 2009 19:26  
  20. Curly dedi ki...

    Yok melihcim kızmıyorum bende kendime takılıyorum işte eğlenip gidiyoruz :)

    Saol canım capriscim Arada piskoya romantiğe bağlıyorum bunalım takıldığım zamanlarda oluyo ama idare edin canım sizde :)))

  21. ... on 19 Şubat 2009 19:56  
  22. Adsız dedi ki...

    Biz hiç şikayetçi değiliz valla.Tam gaz devam

  23. ... on 19 Şubat 2009 20:25  
  24. Gokhan Kaynak dedi ki...

    Vay be hamam alemi ben en son 4.5-5 sene once gittim. muhabbette su olur genelde abi bukadar kir benden mi cikti:) tabiki o iisin de incelikleri varmis tellak efendi acikladi hemen ya dedi bukadar kir cikiyor gibi gostermezsek olayin onemi kalmaz... baksennnn ilizyonist olmus adam haberimiz yok. elin adami da yapsin alemi hamam kapatmak guzel birsey olsa gerek:)

  25. ... on 22 Şubat 2009 20:57  
  26. Melih dedi ki...

    o seni kandırmış ashure. O kadar kir insandan çıkıyor. İnsan derisinin ölü hücreleri sıyırınca işte öyle bir manzara oluyor. Ayrıca Evinizde ki tozların büyük bir kızmı insan derisi oldugunu da belirtmek isterim.:D

  27. ... on 22 Şubat 2009 23:50