Bu gün nette dolanırken rastladığım ve tamam işte budur dediğim şarkı :))
Ruh halimi daha güzel başka bişey anlatamazdı herhal...Dinleyin anacım...

Kafayı yemeye birrr.ikiiii.üçççç kalaaaaa...



Unumu eledim eleğimi asmadım
saçlarıma bakmayın otuzuma basmadım
gözümü bir açtım bugunlere gelmişim
sevdiklerim uğruna genç ömrümü vermişim

Roman olur yazsam yazsam
eller neder bu yaşımdan sonra azsam... ( Ahhh ahhhh)

Yolumu yürüdüm karıncayı ezmedim
mincarilik uğruna dostlarımı üzmedim
iyi günlerimde yanımda olan dostlar
başım daradüşünce neden yanımda yoklar (Offf offf )

roman olur yazsam yazsam
eller neder bu yaşımdan sonra azsam

yorganda kene var kopar kopar gene var
levam var cebimde söyleyin sizde ne varrrrr

80-90-100 Havada yüz karada yüz...
Macun çek, cila istemez!..
Kurşunlara gelesin Rahime, yer yesin seni!
Abe ben Fabrikatör müyüm? Darabukatörüm!..

Ohhhhh Ohhhhh Ben çıldırdım durdurun dünyayı :)))))))


This entry was posted on 14:21 and is filed under , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

17 köpüklü ne demiş:

    GünCeraN dedi ki...

    harika :)))

    sosyal mesaj veriyor :P

  1. ... on 28 Ocak 2009 14:53  
  2. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    ulenn manyahhhh :P
    ne güldm heee bu arada cevaplarına baktınmı anammm :P

    obaaaaa :P

  3. ... on 28 Ocak 2009 20:45  
  4. http dedi ki...

    :)))))))))

    hastasın sen ya... koptum şarkıya, nejat alp mi bu kadife sesli arkadaş? :)

  5. ... on 28 Ocak 2009 23:26  
  6. Curly dedi ki...

    Evet nejat alp :=) Çok içten söylüo ama yaaaaaa

  7. ... on 28 Ocak 2009 23:30  
  8. Amenhotep dedi ki...

    gece gece ne güselde gitti valla :Pp şaşırtmaya devam ediyorsun beni :)

  9. ... on 29 Ocak 2009 02:22  
  10. Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

    ulen bu ne yahu :D:D
    04:02 de çok da güzel oldu , pekte güzel oldu :D

  11. ... on 29 Ocak 2009 04:01  
  12. Adsız dedi ki...

    Eminim trakya'da her düğünde söylenip, göbekcikler atılıyodur bu şarkıyla... Bu arada mincarilik nedir diye baktım; "çapkınlık" anlamına geliyormuş...

  13. ... on 29 Ocak 2009 10:08  
  14. Curly dedi ki...

    Serdar ben roman olarak gelmeliymişim dünyaya bayılıyorum onlara yaa :)

  15. ... on 29 Ocak 2009 11:00  
  16. Sade dedi ki...

    müzik olarak harika, ses büyüleyici. yazılar yargıya şüphe uyandırıcı seviyede olumlu. :D saygılar. teşekkürler.

  17. ... on 29 Ocak 2009 11:24  
  18. siminya dedi ki...

    ne kurtluymuşsun kız :))) oh oh gripim gencim sümüklüyüm ohh attırrr :))

  19. ... on 29 Ocak 2009 15:31  
  20. ESRİK dedi ki...

    Şarkı harbi iyiymiş yaw:)) Sardı beni de:)

  21. ... on 30 Ocak 2009 10:05  
  22. 91 dedi ki...

    dinleyemiyorum şarkıyı daha bir merakımı cezbetti. yorumlara bakılırsa oynak bir şey ki, sanırım benim de böyle bir şeye ihtiyacım var :D

  23. ... on 30 Ocak 2009 16:02  
  24. Curly dedi ki...

    91 Neden dinleyemiyorsunki anlamadım :(

  25. ... on 30 Ocak 2009 16:09  
  26. 91 dedi ki...

    işyerinde kısıtlı erişimim var, o yüzden müzik,imageshack türü sitelere giremiyorum malesef. :) eve gidince direk olarak dinliyorum ama, ihtiyacım var itiraf ediyorum :)

  27. ... on 30 Ocak 2009 16:18  
  28. Adsız dedi ki...

    ne yazdın ki sildin küfür mü ettin bana kıvırcık :) çekinme et lan :)

  29. ... on 30 Ocak 2009 17:28  
  30. Curly dedi ki...

    Yok kız siklamen çiçegiyle ilgili biraz küfürlü bişeler yazmıştım :))
    Sonra dedim yanlış anlaşılır şincik sildim bebeeemmm :)))

  31. ... on 30 Ocak 2009 17:37  
  32. H;M dedi ki...

    yalnızlık zor kabulde. Eteğinize giyminize karışan eli yüzü düzgün bir erkek çıksa ki çok var hemen posta koyuyorsunuz. Sonrada memelekette ahlaklı erkek kalmadı diyorsunuz. Bence yalnızlığınızın kılıfı her şey zıddı ile kaimdir. etrafta sizin bahsettiğiniz gibi bozuk erkekler var doğru ama hepside öyledir genellemesi acaip bir durum. Aynı tezi kadınlar için kullanan erkekler içinde geçerli" bu devirdeki bütün kızlar aynı olum.. ikiside bulunduğun konumu haklı göstermekten öte değil. İnancı sağlam olan bir insanın size karışacak korkusu bu yalnızlığı tetikliyor. Örümcek kafalılık olarak gördüğünüz bekaret sahip çıkacak insan için önemlidir. Siz bunu yazarken dahi anti vurguda bulunmuşssunuz. Beğenin beğenmeyin sağlam bir inancı belli ahlak kuralları ve Allah korkusu olmayan her insan dediğiniz gibi yaşamaya ve yaşatmaya mahkumdur. Velhasıl her şey istediğiniz gibi olsun istiyorsanız,istediğiniz bazı şeylerinde kısıtlanacağanızı bilin. Her istediğini yapan hiç bir isteğini yaptıramaz...

  33. ... on 31 Ocak 2009 15:34