Ölüm yordu beni.Oysa onu hep istedim.Yalandı söylediklerim çünkü korkuyordum.O fıransız ekmeği,bembeyaz sırlarla bürülü ellerinde soyunmadan,gözlerimle seviştim.Ağırdı.
Asla bir gece için istemedim seni.Birtek şey için değildi kızıl inişteki kudertimin berraklığı.
Sorgulanınca yatağını değiştiren ırmaklarının önüne sesinle geçtim.Seni geçtim en nihayet!

Annemin kanatlarındaki pazartesinin kan yeşili kokusunun,boyacı papatyalarımın kuvvetine yaslandığı günlerde sadıklığımı dolmuşta düşürdüm.Sırtımı döndüm hasta düşen saçlarıma.
Artık rüzgar vurunca uçmuyorlar.Örtün saçlarımı,örtün ki bilinmesin öldüğüm.
Annem işitirse neler çeker.Sevdalarımı susuz komayın ben olmadığım anlarda.

Melek olabilirdim.Uçmama az kaldıydı.Parmaklarımın ucuna kadar yükselebildiğim sapağın sonunda,zar zor bitidiğim sepyamın üzerine vanilyalı pasta döküldü.Kurtaramadım.

Hiçbir şey alıkoyamaz.Gözleri kör.Yüreği mühürlü.Dur hele saat daha beş ölmeye daha var. Erken.Oysa daha şimdiden ;ne içmeye nede sevmeye dermanım kalmadı.
Gel ölmeliyim.
Bu kadar sevinç,bu kadar heyecan;bunca gözyaşı,bunca gülüş,onca ümit,onca arzu;nasıl sığıyor göğsüme? Acımadan kabullenmek.
Kanmaz mısın sen ey kara toprak.Yüreğim sancıyor ulan.Ne vakit bir ümitle yola çıksam hır çıkarırsın.Yoldan çıkarır pişman edersin vardığıma da varacağıma da.

Karalanmayı istiyorum,inandığım için.En çok arzu ettiğim kılsız bir beden.Yanında birde tütün.
Bütün boyasını ayıbımda çıkaracak dolgun bir dudak.
Ağzının içi sıcacık olmalı.Ayağı kaymış olmalı ki,bende kurtulsun.

Yanlış yapmayı istiyorum biliyormusun ? Başka türlü uslanmıyorum.


Kitabın adı : Sepya
Yazarı : Faruk yazıcılar


Sevgili Aysed mimlemiş beni saolsun en yakınımdaki bir kitabı alıp 160.Sayfasından 5. satırını yazmamı istemiş bende en yakınımdaki kitabın 160. sayfasının tümünü yazdım 5. satırını artık siz okurken görürsünüz...


Bu kitabın ayrıca bende özel bir yeri vardır.Sevgili faruk ünivden sevdiğim bir arkadaşım halende görüşürüz şimdi ressam oldu çok güzel resimler yapıp sergiler açıyor
Ve bu çıkardığı ilk kitabıydı çok az sayıda basıldı...Satabilmek için ünivde az reklam yapmamıştık :))Burdan kulaklarını çınlatıyorum tekrar...

Ve ben bu mimi yine sevgili kankalarıma yolluyorum :) Kelebğin ömrü, Rainandme, Mantıklı Deli

Hadi kızlar miminiz hayırlı olsun :)))


This entry was posted on 21:13 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 köpüklü ne demiş:

    Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    e şimdi el altında 3 kitabım var seçip yazacam mecburi :)) ve evet haklısın bu mimi sevdim
    :))

  1. ... on 26 Ocak 2009 22:34