Aklına gelmemiş gelmemiş yıllar sonra buluşaları tutmuş...
Kızım/oğlum ben sizi sevseydim zaten sizle iribatımı koparmazdım aradan 12 sene geçmiş olmasına rağmen halen görüştüğüm 3-4 arkadaşım gibi sizlede zaten görüşürdüm...

Şu feysbok çıktı mertlik bozuldu ulan günde 10 kez msj saat kaçta buluşuyoruz,kimler gelecek tam liste yapalım,nerde buluşalım,orası olmaz başka yer seçelim,yaa bana saat uymuyor şu saatte yapsak...
Yaklaşık bir aydır aynı terane dönüp duruyo ulan ne kadar göresileri varmış meğersem birbirlerini...
Okulda birbirinin arkasından kuyu kazan tipler birden canım bebeğim ben seni çok özledim moduna girdiler...iki yüzlü yalancılar!
Haftaya karar verdiler bakalım buluşmaya,yazılan msj ların hiçbirine cvp vermedim gitmeyi düşünmediğim için ama ısrarla curly den ses çıkmıyo mutlaka onada ulaşalım neden yazmıyo ki
diye adamı zorla çileden çıkarıyorlar yine yazmadım en son halen görüştüğüm ve çok sevdiğim bir arkadaşım ben gidicem sende gel çok kalmayız hemen çıkarız diye ısrar edince bakarız dedim...
Ama gitmeyi hiç istemiyorum.Hepsi evlenmiş çoluk çombalağa karışmış yıllar sonra tek dertleri
amann şöyle kızımı/oğlumu alayım teyzeleri görsün bi havamıda atayım başka bişey değil
adım gibi biliyorum...

Konuşulan konular genelde aynen şöyle...

Teyzesi biliyomusun bizim kız ilk anne demeyi öğrendi
yaa halası bak benim oğlan 8 aylıkken yürümeye başladı ne tatlı dimi
Biz kocamla bu yaz tatilde ordaydık şekerim süper biyer anlatmak yetmez...

Offff şimdi bile darlandım...Yeter ulannn... Gidipte bu muhabbetleri dinlerken aklımdan geçecek olanları biliyorum ve ordan çıktığımda tekrar bir piskolojik çöküntü yaşamak istemiyorum...Akıl ve ruh sağlığım için kesinlikle gitmemem gerek...

Hee şimdi aklınızdan şöyle bişey geçiyoda olabailir kendi bi bok yapamamış ya kıskanıyo diyede düşüne bilirsiniz,düşünün anacım gerçeklik payı yok değil evet ben bi bok yapamadım beceriksizin tekiyim,oraya gidipte,kocamla şuraya gittik,bizim kız ilk anne dedi,bizim oğlan 8 aylıkken yürümeye başladı biliyomusun teyzesi diye başlayan muhabetleri hiç çekmek istemiyorum...

Kıskanıyorum varmı ötesi evet ben beceriksiz salağın tekiyim...


This entry was posted on 19:01 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

11 köpüklü ne demiş:

    osuruktanteyyare dedi ki...

    ondan diilde tek dertleri gösteriş samimiyet yok :/
    dediin gibi sizi seviyo olaydım hala sizle görüşürdüm zaten

  1. ... on 25 Ocak 2009 19:34  
  2. gribulut dedi ki...

    bunun becereksizlikle ilgisi yok ki. kısmet olmamış sadece, beceriden değil, vakti var demekki. bencede gitme eğer öyle bişiler yumurtlayıp hava atıcak tiplerse. koyver gitsin..

  3. ... on 25 Ocak 2009 19:41  
  4. rain and me dedi ki...

    eveeeet artık onlarla değil bizimle görüşüyosun dimi bebeğimmmm :)
    diğer beceriksizlerle.. gerçi bizde bu aralar görüşemez olduk ama.alla alla neden acaba curly yoksaaaaa :(
    :) öpüyorum seni hemde çooook

  5. ... on 25 Ocak 2009 19:48  
  6. daksit dedi ki...

    Çok doğru diyorsun zaten görüşmek istesen irtibatı koparmazdın. ben de sinir oluyorum feysbuk muhabbetine. Zaten kapattım feysimi rahatladım Oh beee :)

  7. ... on 25 Ocak 2009 19:49  
  8. Curly dedi ki...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  9. ... on 25 Ocak 2009 19:56  
  10. Curly dedi ki...

    Teyyarecim kesinlikle hiçbir samimiyet yok tek dertleri gösteriş..

    Gribulut : Anacım kısmette benim kısmeti biri denizci düğümü atmış çözülmüyo anasını satiim...

    Rain : Gülom bizbize yeteriz bebemm gerisini koyver gitsin :))

    Abraxas : bende kapatıcam feysbokumuda arada bokumda boncuk bulunca seviniyorum :) hani bazan eski boklar çıkıyo unutamadığın falan iyi oluyo beee :))

  11. ... on 25 Ocak 2009 19:57  
  12. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    yav curly cim neen öle diyosun bak ben bugun çoook eski tiyatro arkadaşlarımla görüştüm birbirimizi sevmiyoruz die değil
    sadece şartlar görüştüremedi bizi bence face bu anlamda güzel bişi
    haa sen diyosanki ben bi bok yapamadım onların muhabbetlerini çekmem o ayrııııı :)
    amaaan olursa ikimize olmassa s..kimize demişler bebişim elbet beyaz atlı prensimiz bekliyoo
    mesela benimkinin atının ayağaanda bi problem varmış koduumun atı iyileşemedi gitti :)

  13. ... on 25 Ocak 2009 21:48  
  14. Noni dedi ki...

    Bu beceriksizlik değil böyle düşünmemelisin bence... Zaten görüşme isteği içersinde olmadığın insanların hayatından sana ne boşveeerrr!

  15. ... on 26 Ocak 2009 22:26  
  16. Perko dedi ki...

    Geçen hafta gelen bi mesaj çok güldürdü beni :

    Merhaba eğer bilmemne lisesinden mezun, bilmemne üniversitesinde inglizce öğretmenlik son seneni okuyorsan ve arada özel derse gidiyorsan o alpersindir. Selam ben ece.


    Tanrı akıl versin.

    Kolay gelsin.

  17. ... on 27 Ocak 2009 14:35  
  18. Adsız dedi ki...

    Bence haksızlık etmişsin yazında. Bende öğrencilik yıllarımda görüşmediğim yüzüne bakmadığım birçok insanla yıllar sonra görüşmeye başladım. Geçmişte her hangi bir ortak paydada buluşmayabiliyorsun o insanlarla ama aradan zaman geçiyor insanların fikirleri ve beğenileri değişiyor. Mesela ortaokulda çok samimi oldugum sıra arkadaşımla şu anda konuşabilecek iki çift lafımız yok. Bence insanlara bir şans ver :)

  19. ... on 1 Şubat 2009 10:07  
  20. Adsız dedi ki...

    Yazı güzel tamam da ben asıl başlığa bayıldım =)) Tek başına yeter valla..

  21. ... on 22 Şubat 2009 00:07