Bu kaçma isteği iyice kemirmeye başladı beynimi sıkıldım bu kokofoniden,kaçmak istiyorum teknoljinin olmadığı telefonumu bile kullanmaya gerek olmayacak bir yer düşlüyorum son zamanlarda ve evet öyle bir yer biliyorum yeşilin maviyle buluştuğu beton yığınlarının olmadığı bir yer...
İlk gittiğimde hiç dönmek istemediğim bırakın beni burda yaşacağım ben dediğim...

Ama dönmek zorundaydım yaşayabilmek için çalışmak zorundaydım ve yine bu sis bulutunun içine dönmeye mahkum oldum :(

Olimpos tanrıların şehri,adrasan koyunda küçük bir köy benim hayalini kuruduğum emekli olduktan sonra kesinlikle yaşamak istediğim tek yer...

Resimleri ben çektim geçen yıl ki tatilimde,ne zaman kaçma isteğim depreşse aklıma gelen tek yer olimpos...
Yine kaçmak istiyorum ama bu sefer dönmemek üzere kaçmak...





This entry was posted on 22:16 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 köpüklü ne demiş:

    Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    valla ne güzel olur ama biz bu gidişle tuvalete bile gidemeyiz curly:(

  1. ... on 23 Ocak 2009 23:43  
  2. bilog dedi ki...

    Şimdi orada temelli yaşasan şu andaki bu tapma olayı biter. Orayı bu kadar sevmenin nedeni burada yaşaman(Nerede yaşıyosun bilmiyorum ama bildiğimiz şehirdir heralde:). Orada yaşasan değerini bilmezsin bu kadar.

    O yüzden ara ara gitmek daha iyidir.

  3. ... on 24 Ocak 2009 00:45  
  4. gribulut dedi ki...

    şehirin, şehir hayatındaki insanların stresleri yetiyorda artıyor bile, bazen kaçıp kurtulmak, gözlerimize sadece sakinlik kulağımıza sessizlik hakim olsun istiyoruz. hepsi bu :)

  5. ... on 24 Ocak 2009 01:19  
  6. feanor dedi ki...

    ben de son 2 senedir gidiyorum Olympos'a; üstelik yıllar geçtikçe daha sessiz, sakin bir yer oluyor; kendini daha çok sevdiriyor.

    Çok özledim Olympos'u ben de. Belki karşılaşmışızdır bile Curly :)

  7. ... on 24 Ocak 2009 16:20  
  8. Curly dedi ki...

    :) belki karşılaşmışızdır feanor 2 yıldır üst üste gidiyorum ve yine kaçma isteğim depreşti... Yazı beklemek zorundayım ama malesf :(

  9. ... on 24 Ocak 2009 21:27  
  10. B. dedi ki...

    uzun süreli tatiller sıkıyor beni. arkadaşlarıma aileme işime dönmek istiyorum bir süre sonra.
    ama şimdi düşünüyorum da, ben de mi kaçsam ne?

  11. ... on 25 Ocak 2009 15:23  
  12. karalamaca dedi ki...

    kendini tanımlayabilmen de güzel birşey:)

  13. ... on 26 Ocak 2009 00:38