Az önce zodyaklının yazısını okudum ve ulan dedim ne olacak bizim bu halimiz nereye kadar yani
bu yalnızlık daha ne kadar sürecek sonra düşündüm ne kadar olursa olsun bu çirkef dünya böyle olduğu sürece sanırım bende yalnız olmaya devam edeceğim...

Çünkü çevremde nereye bakarsam bakayım herkes birbirini ayak üstü aldatıyor.. Evli erkekler sevgililerini nasıl aldattıklarını anlatıyorlar itiraf sitelerinde, hemde gerine gerine..

18-19 yaşında ki bebeler 1 ay gibi uzun (!) bir zamandır seks yapamadıklarından şikayetçi ki ben 29 yaşıma gelmiş olmama rağmen hala bir cinsel yaşantım yok olmasınıda istemiyorum açıkcası yani olacaksa olması gerektiği gibi olmasından yanayım yani evlendiğim zaman...
Belki şimdi bazılarınız bana örümcek kafalı hangi devirde yaşıyoruz diye atıp tutabilir ama bu benim görüşüm...
Herkesin düşüncesinede saygılıyım.Ben böyleyim belkide muhafazakar bir ailem olduğu için çocukluğumdan beri kafama bu işlendiği için başka şekilde yapamam kimseyle birlikte olamam gibi geliyor ki olamıyorum...
Dış görünüşte çok rahat tavırları olan çok fazla arkadaş çevresine sahip biriyim ve her türden arkadaşım var...
Beni yeni tanıyanlar ilk dış görünüşümle yargıladıkları için ulan ne rahat kız bu,takılalım şuna iki sevişiriz ayrılırız diye bakıyor sonra biraz sohbet etmeye başlayınca bakıyorum ki ufak ufak topuk...
Yani anlamıyorum neden hemen kızlara sevişilecek dişi gözüyle bakılıyor bunu anlamıyorum...
Artık o kadar rahat olmuşki her şey adam direk söyleyebiliyor tanışmadan 10 dakika sonra eve atmanın yollarını arıyor...
Valla tiksiniyorum artık yokmu kardeşim sizin normaliniz...
Geçenlerde blogumda da yazmıştım ya 3 yıl önceki sevgilim beni aradı özlediğini falan söyledi görüşmek istedi diye işte o deyneğinde bana sorduğu ilk soruydu kimseyle birliktemisin hayatında biri varmı biriyle birlikte oldunmu.
Hayatımda biri yok ve kimseyle birlikte olmadım hala bakireyim dediğimde hadi canım yeme beni bu yaşa gelmişsin hala kimseyle birlikte olmadınmı?demişti ve seni tanımasam ya yalan söylediğini düşünürdüm yada beni kekelediğini ama seni tanıyorum o yüzden kesin olmamaışsındır biliyorum demişti...
Offf ulan off benmi anormalim ötekilermi normal bilemiyorum. kafam acayip karışık...

Ben gerçek aşkı arıyorum yani elimi tuttuğunda içimi titretecek birini...
Ama nerdee adamlar daha tanışır tanışmaz sen nasıl birisin inmisin cinmisin bunları öğrenmek istemeden sevişmeyi istiyorlar...

Offffff off ben en iyisi bu dünyayı anlamamış ve anlamayacak olmayı alıyım kabulleneyim,
kardeş kardeş yaşayım gidiyim dimi napiyim..

Bu şarkıda tüm sevipte kavuşamayanlara,kavuşupta sevişemeyenlere gelsin :))
Ayrıca benim gibi gerçek aşkı arayıpta bulamayanlarada gelsin...




This entry was posted on 23:43 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

11 köpüklü ne demiş:

    osuruktanteyyare dedi ki...

    ayy bnimde bu konu hakkında yazasım vardı ii oldu içimi bi dökiim şuraya
    hani yabancı filmlerde bakirelik kötüdür tü kakadır bakireysen utanırsın sölemeye falan aynı o duruma geldik bizde
    tipten bakıyolar ulan rahat kız falan bakireyim diyon inanmıyo adam inananda dediin gibi kaçıo
    ne hale geldik biz böle :S

  1. ... on 31 Ocak 2009 01:17  
  2. kırmızılı dedi ki...

    kendimi gördüm walla yazı da,
    tek fark ben henüz 23 yaşındayım...
    ve o elimizi tuttuğunda titretecek ve hiç bırakmayacak adam ne zaman gelecek hiç bilmiyorum...
    neyse umut fakirin ekmeğidir...

  3. ... on 31 Ocak 2009 02:43  
  4. sickhealth dedi ki...

    ehehhe çok acayip bir entrye yorum yapıyorum. öncelikle merhaba. insanların neden böyle davrandıklarının sosyal açıdan incelersek yüzlerce entry yazılabilir, o yüzden hiç bulaşmayalım. Freud vaktiyle demiş cinsellik ve saldırganlık insan bundan ibaret( detaylı bilgi --- Id- ego ve superego da bundan ibaret). Kızlar erkeklerin bu davranşlarına tuz ve biber de ekmekteler bence. Hafif femine birisi olarak kadınların çok anormal davranışları sergilediklerini de söyleyebilriz. Kendimden örnek vereyim madem siz de sağlam itiraflar şeyettirmişsiniz. Gerçek hayatta dokunulmaz olan kadın sanak hayatnda çok daha farklı olabiliyor ve eskisine göre daha az sabreden ve daha şekilci bir ve hatta seçici görevi verilmiş bir dişi jenerasyon var bu ülkede. ( oy oy bu bile bir entry olur :) ) herneyse kızlar takmayın kafaya olur. Dışarıda baz alınacak bir hayat yok. Oldukça çarpık kendisi, denedim ve gördüm. iyi günler

  5. ... on 31 Ocak 2009 15:40  
  6. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    valla kuşum kankacım ;
    "bozacının şahidi şıracı" dır diyerek sözlerinin hepsine katılıyorum. Ama şunuda sölemek isterimki piyasayı bu hale getiren malesef yine hemcinslerimiz oluyo .. etrafta okadar çok varki saçma sapan karakterde olanlar, ee erkeklerde sadece kaldırayım indireyim modunda olunca ..
    Elin kuru g.tün yaş kalıyosun..

    Peh "aşk" ta neymiş nasılsa o kadar çok gacı varki etrafta onları tercih ediyor sende uzaktan öleee baka kalıyosun...

  7. ... on 31 Ocak 2009 17:48  
  8. rain and me dedi ki...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  9. ... on 31 Ocak 2009 18:50  
  10. ... dedi ki...

    dünya heralde böyle tersine dönüyor
    amerikan filmlerini izleye izleye millet böyle şeyleri doğal algılamaya başladı bence sen de bir terslik yok olması gibisin ama herkes başka türlü düşününce tek ben mi böyleyim diye iç geçirysn galiba.

  11. ... on 1 Şubat 2009 18:21  
  12. Adsız dedi ki...

    çevreyle alakalı olmalı diye düşünüyorum.. çünkü benim çevremde böyle düşünen ve yaşayan birrsürü insan var..
    Allah gönlüne göresini versin inşallah, tez vakitte :)

  13. ... on 2 Şubat 2009 02:40  
  14. babegazelle dedi ki...

    çok ikiyüzlü bişidir o kendileri evlenmeye bakire ararlar ama çıkcağaı kız yatağa atıcağı kızdır yaa ay bakirre misin bööğ bence çok slk bişi de erkekler bakar önce fikri deişir mi deişmesse de göte tekme eet budur hislere tercüman yazıdır saolasın curly

  15. ... on 3 Şubat 2009 15:54  
  16. Darwani dedi ki...

    "Belki şimdi bazılarınız bana örümcek kafalı hangi devirde yaşıyoruz diye atıp tutabilir ama bu benim görüşüm..." aklımından ucundan bile gecmedi Curly, zira evlilikin önemli olmasıda biraz bundan kaynaklanıyor bence; herkesle, herseyi yasarsam "eş" nasıl özel olabilir o zaman? diye sorasım geliyor.
    Birde; "Valla tiksiniyorum artık yokmu kardeşim sizin normaliniz..." diyorsun. Sen ve izlediklerinden bir kaç blog var takip ettiğim, hepiniz de aynı seyi yapıyorsunuz; "Genellemek iyi bir sey degildir"(her konuda)
    Birde bu kedi super olmus, eline saglık valla... ben sabaha kadar oynarım artık bununla :))

  17. ... on 3 Şubat 2009 19:48  
  18. sinderellaaa dedi ki...

    sen gayet normalsin emin ol diğerlerinde bir sorun var!
    seninle evlenmek isteyen adam bu durumda olup olmadığını sorduğunda aldığı cevaba çok sevinecek ve buradan da onun ciddi olup olmadığını anlayabilirsin,senin bakire olduğunu öğrenip üzülenler zaten seninle dalga geçeceklerdi topuklamaları isabet olur bence!
    bu yolda devam et doğru olanı yapıyorsun!

  19. ... on 5 Şubat 2009 14:21  
  20. Adsız dedi ki...

    merhaba curly. bu konuda bir erkek olarak seni destekliyorum. insan evlendiğinde bir şeyler yaşamak istiyor ise kendini evleneceği kişiye saklamalıdır. bu kız da olsa erkek de olsa aynıdır ikisi için de geçerlidir.

    Derwani arkadaşım galiba biraz yanlış anlamış söylediğini. Genelleme yapmışsın ama karşılaştığın kişileri genellemeye almışsın ama derwani arkadaşım tüm erkekleri genellemeye alınmış hissetmiş...

    Neyse bana müsade, iyi yazılar diliyorum. Bu konuya ben de blogumda değineceğim, ilham kaynağım oldun :)

    İyi akşamlar...

  21. ... on 5 Şubat 2009 19:49