Bu gün sabah gayet neşeli kalktım işe gittim işyerinde kakara kikiri öğlene kadar çok güzel geçti sonra çıktım arkadaşlarımla buluşmak için nişantaşına gidiyordum...
Tem yolundan gidecegim yolun sapağına geldiğimde dalmışım az kalsın geçiyordum son anda sapağa girdim o anda da düşünüyorum "öbür yoldanmı gitseydim acaba,ama orasıda uzun şimdi yok yok burdan gideyim diye"biraz ilerlemiştimki önümdeki kangonun öndeki arabaya çarptığını gördüm hemen firene bastım ama yağmur yağdığı için ve köprü üzerinde olduğumuz için
(köPrü üstleri her yerden açık olduğu için rüzgar çok sert estiğinden buralarda firen yapmanın tehlikeli olduğunu duymuştum) firene basmama ragmen duramadım ve önümdeki araca çarpan araca bende çarptım saniyeler içinde ne olduğunu anlayamadan arkamdan gelen araç bana çarptı ve onun arkasından gelende ona 5 araba birden birbirine girdi...
O anda ellerimin titrediğini hissettim sonra anlamaya çalıştım bir süre dondum kaldım daha sonra yüksek seste olan radyomu kapttım,El firenini çektim,sinyalimi yaktım ve kafamı bir süre direksiyonun üzerine koyup sakinleşmeye çalıştım bu arada da diğer arabaların şoförleri inmiş kimseye birşey oldumu diye bakıyorlardı beni dışarı çıkardılar kafamı çevirip arabanın haline baktığımda birden kendimi tutamayıp ağlamaya başladım.
Arabam tanınmaz haldeydi :( ama bu ilk şok anı yani arabama bişey olduğu için üzülmedim allahtan kimseye bişey olmadı kimsenin burnu kanamadı ona şükrediyorum...

Arabayı aldığımdan beri ilk defa kaza yaptım.Bazan düşünüyordum kaza yapınca nasıl oluyor acaba diye ,çok salağım kabul ediyorum.
Düşünce gücümü bu acaba,düşüne düşüne kazayı çektim aha al sana kaza nasıl olur göstereyim dedi rabbim...

Allahtan kimsenin burnu kanamadı maddi hasar çok arabalarda ama olsun cana geleceğine mala gelsin.
Bu günüde ucuz atlattık ya arkamdan vuran bir nissan değilde kamyon olsaydı :( düşünmek bile istemiyorum...Allahım sana şükürler olsun,yaşamama izin verdiğin için bana bir şans daha verdiğin için teşekkür ederim...


This entry was posted on 17:43 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

19 köpüklü ne demiş:

    Adsız dedi ki...

    Curly, geçmişler olsun. Allah sağlığa sıhhate bir şey vermemiş çok şükür. Bir daha yaşatmasın rabbim.

    Kolaylıklar
    srbstnsrlr

  1. ... on 31 Ocak 2009 18:36  
  2. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    canım arkadaşım sana bişi olmamışya ona dua edelim
    cana gelen mala gelsin.. çok çok geçmiş olsun :(

  3. ... on 31 Ocak 2009 18:48  
  4. gribulut dedi ki...

    çok üzüldüm, geçmiş olsun. kaza gerçekten çok kötü saniyelik bir olay ve can bir ipin üstünde canbaz gibi ne olucağın o üç saniyede belli oluyor. bir kaç kez kaza yapan biri olarak san abir şey olmamasına çok sevindim. zor bir durum. mala gelsin önemli değil, onu bile kasgo telafi ediyor ama can önemli. tekrar geçmiş olsun

  5. ... on 31 Ocak 2009 18:56  
  6. rain and me dedi ki...

    çok geçmiş olsun tatlım..
    Allahtan size bişey olmamış.

  7. ... on 31 Ocak 2009 18:58  
  8. Yesari dedi ki...

    offf...sürekli resme bakıyorum...acaba başka bi kaza resmi midir diye...çok çok geçmiş olsun...çok üzüldüm...hissettiğin korkuyu da hemen atlatırsın umarım...

  9. ... on 31 Ocak 2009 19:26  
  10. Curly dedi ki...

    Çok teşekkür ederim arkadaşlar...
    şoku atamadım halen üzerimden ama şükrediyorum sürekli...
    bişey olmadığı için...
    Hepinize teşekkür ederim allah kimsenin başına kaza bela vermesin.

  11. ... on 31 Ocak 2009 19:39  
  12. Adsız dedi ki...

    Çok geçmiş olsun öncelikle... Herkesin başına gelebilecek bir şey... Bir yaralanma olmamasına sevinmek lazım dediğin gibi... Kırmızı getz mi senin araç? Olsun eskisinden daha güzel yapar onu servis... Kendine iyi bak... Sevgilerimi yolluyorum...

  13. ... on 31 Ocak 2009 20:08  
  14. Scatterbrain dedi ki...

    aman! geçmiş olsun!

  15. ... on 31 Ocak 2009 20:31  
  16. osuruktanteyyare dedi ki...

    geçmiş olsun yafru:(

  17. ... on 31 Ocak 2009 21:28  
  18. Curly dedi ki...

    *Yazdıklarım: evet kırmızı getz benim arabanın arkası,önünü koymadım o daha fena bana çarpan arabanın aynısın tıpkısı :)

    *Okhy Dokhy: teşekkür ederim

    *Teyyare bebeem sanda teşekkür ederim

  19. ... on 31 Ocak 2009 21:34  
  20. Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

    Çok geçmiş olsun ama sağlığın yerinde ya, gerisini takma kafana.. Herşeyin başı can sağlığı..

    Tekrar geçmiş olsun..

  21. ... on 31 Ocak 2009 21:52  
  22. feanor dedi ki...

    geçmiş olsun :'(

  23. ... on 1 Şubat 2009 02:12  
  24. Adsız dedi ki...

    Sen o arabaya bindiğin sürece korkma birşey olmaz sana. Baksana senin arabada hasar yok arkadaki araba yalan olmuş. Büyük geçmiş olsun.

  25. ... on 1 Şubat 2009 09:56  
  26. bilog dedi ki...

    Çok büyük geçmiş olsun.

    Bu İstanbul trafiğine dayanması zor, bir de kaza ihtimalini düşünüyorum da, hakkaten çok kötü.

    Toplu taşımayı dene ara sıra. Bak metro hattı uzadı falan :)

  27. ... on 1 Şubat 2009 18:03  
  28. ... dedi ki...

    Böyle düşünme ya Rabbimiz bizim kötülüğümüzü istemez belki senn tuzun kuru diyeceksn ama vrdr bunda da bir hayr demelsn yine de
    canına zarar gelmediğine sevnmelsn
    (fazla mı polyanna oldu:)
    herneyse inşallah daha güzel arabalara sahip olursun.

  29. ... on 1 Şubat 2009 18:10  
  30. Godsyndrome dedi ki...

    geçmiş olsun.

  31. ... on 2 Şubat 2009 05:14  
  32. http dedi ki...

    çok geçmiş olsun... trafikte olur böyle şeyler, dert etme kendine... cana gelmesin yeter ki...

  33. ... on 2 Şubat 2009 10:50  
  34. Darwani dedi ki...

    Geçmis olsun diyecem ama sanırım gecmiş artık. Sağlıcakla kalman dileğimle o zaman.

  35. ... on 3 Şubat 2009 20:04  
  36. e-SerdarK dedi ki...

    Geçmiş olsun, neyseki sadece mala gelmiş... Bu aralar çok fazla kaza görür oldum, daha dikkatli olmak lazım demekki...

  37. ... on 8 Şubat 2009 16:36