Yine şıp şıp damlıyor,
Contası bozuk burnum.

Başım ağrıyor,yorgunum,kırgınım
Kalmadı zerre kadar neşem...

Medet umuyorum nane limondan
Akşam bir taylot içip yatsam iyi gelirmi?

Karıştırıp içiyorum tüm otları bir yandan,
Ümidimi kesiyorum bir anda yaşamaktan.

Çekilmiyor bu nezle ile gribin kahrı,
silinmekten kalmadı burnumun şekli.

Kaç günde geçer bu illet hastalık
kimi üç gün diyor kimi bir hafta

Çabuk iyileşeyim şu virüsten kurtulup
Yoksa çekemicimmm :) ben bu hayatı..

Sonu çok B.ktan oldu bu şiirimin ama hasta hasta bu gadder oliii :))


Dipteki not : Baktım şiirim çok yavan kaldı böyle hemen yukarı barış abimin şarkısını yapıştırdım...İyi dinleyin hee faideli bilgiler veriyo şarkısında :))


This entry was posted on 17:48 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 köpüklü ne demiş:

    bebekperi dedi ki...

    yeyimm ben seniii yeyiiim yaa tatlılığa bakk şiiir yazmışş :) kıyamam geçmiş olsun canım benim :)sana bişi itiraf ediim yüzüm ne zman asıl olsa senin yazılarını okuyup gülmsüyorum....iyiki varsınnn :) çabukk iyileşşş muckkk

  1. ... on 15 Ocak 2009 18:54  
  2. Curly dedi ki...

    Canım benimm valla foşur foşur yetişemiyorum silmeye :( şimdi bir gripin içtim yatıp terliim bakalım iyileşirim inşallah. Saolll bendende sana kocaman mucxxx :)

  3. ... on 15 Ocak 2009 20:09  
  4. rain and me dedi ki...

    hey Allahım çok güldürdüm beni geçmiş olsun canım benim :)kendine çok dikkat et...

  5. ... on 15 Ocak 2009 21:26  
  6. Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    erkeklerle kadınların farkı: başı ağrısa ölceğini düşünenler, köt halde hasta olup espri yapabilenler olarak tanımlanabilir mi en kışa uygunundan :)

    geçmiş olsun kıvırcıkım :)

  7. ... on 15 Ocak 2009 23:07  
  8. Esrik Öfke dedi ki...

    Çok geçmiş olsun:)

  9. ... on 16 Ocak 2009 05:34