Her şey bitiyor geriye bir ben kalıyorum.
Bende benliğimle başbaşa
Kendimle saç başa
İçimde bir çığlık…
Kapatıp çıkamıyorum kapıyı.
Daha yeni başlıyor yüzleşme,
Soğuk fırtınada sözleşme,
daha da derinleştiriyor yarayı
Ben bende yangın oluyorum,

bu hayatan pişman…


Ben bende tarumar...



İşte yukardaki duyguları hissettiren,benim gibi pişmanlıkları olanları mest edecek belkide... yaprak dökümü dizisinde ilk duyduğum andan beri aşık olduğum şarkı.


Ayla çelik - Bi dönebilsem.




This entry was posted on 12:05 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 köpüklü ne demiş:

    GünCeraN dedi ki...

    Ara nağmede okudum şiirinizi, tam da yerinde okumuşum. Şarkı arasında okunan şiirler gibi oldu, yakıştı da... Yüreğinize sağlık.

  1. ... on 16 Ocak 2009 12:34  
  2. Ömer ÖZGÜL dedi ki...

    Biliyormusun arkadaşım yorumdaşım sözün bittiği yer vardır ya bu şarkı çalındığında tam oradayım sustum ben sustukça başkaları çığlıklarını attılar şarkı bittiğinde kulağım uğuldadı sanırım hatayı ben yaptım. şiirinde yazdığın gibi bende pişmanım..

  3. ... on 16 Ocak 2009 22:11  
  4. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    bende çok sevmiştim bu şarkıyı şiirde çok hoş bak ağlayasım geldi :(

  5. ... on 16 Ocak 2009 22:47  
  6. ESRİK dedi ki...

    Şiir çok güzel,diziyi de izlemediğim için sayende şarkıdan heberim oldu. Teşekkürler.:)

  7. ... on 17 Ocak 2009 07:48  
  8. 91 dedi ki...

    biraz daha şarap içsem, şarkı çok daha güzel olacak. hoş oldu ama öğlenin bu saatine, teşekkürler :)

  9. ... on 17 Ocak 2009 13:18