Yarın 14 ocak eski sevgililer günüymüş bende az önce radyo dinlerken öğrendim bunu,
Ee bu kadar anlamsız günler varken bu gününde olması gerekirdi dimi şimdi hıncal uluc'ta el atarsa bu güne 14 şubattan daha eğlenceli ve renkli geçeceğini düşünüyorum ben şahsen kendim :)

Bu günde ne yapabilinilir? :) yıl boyunca eskileşmiş tüm sevgililer yakılabilir mesela.
Kocaman bir ateş yakarız,sonra teker teker tüm eski sevgililerimizi içine atarız etrafında yam yamlar gibi şarkılar söyleyip tepinerek kutlayabiliriz :) ne kadar güzel bir kutlama olurdu :))

Amma velakin herkes bir başkasının eski sevgilisi olacağı için bu günde kızartılacak kişilerin belirlenmesinde ortaya çıkacak kaostan da müesesemiz sorumlu tutulmamalıdır :)

Hadi herkes bulduğunu yaksın :) eski sevgiler günümüz kutlu olsun...


This entry was posted on 11:36 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 köpüklü ne demiş:

    Sena dedi ki...

    allah cezanı vermesin bugun 13 ocak,14 ocak yarınmıs,ben de saza gıbı eskı sevgılılerıme mesaj atıp kutladım allah rezıllıge bak,dalga geçecekler benle:)

  1. ... on 13 Ocak 2009 13:33  
  2. Curly dedi ki...

    heheheheh kız bende yarın yazacağıma bu gün yazmışım allah benimde cevamı verecek :)) Ay bebeem yaa olsun bir gün erken kutlamışsın ne olacak. dur hemen düzeltiim bende :D

  3. ... on 13 Ocak 2009 13:47  
  4. babegazelle dedi ki...

    ii fikir bence voodoo bebeği yapıp kıçına başına iğne batıralım yaşasın sadistlik ehehehe ben bi tenesiyle bile adam gibi saygı çerçevesinde ayrılmadıım için içimden böle gelio walla yansınlar pisler eheuehe

  5. ... on 13 Ocak 2009 14:24  
  6. osuruktanteyyare dedi ki...

    fikir çok güzel eski sevgilileri yakalım nıhahah

  7. ... on 13 Ocak 2009 14:49  
  8. Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    siz toplayıp yakmaya başlayın ben tonlarca gliserin getirmeye gidiyom.. sabun yapalım :D hayatlarımızda oldukları dönemler boyunca bi shite yaramadılar bari böyle işe yarasınlar..

    saar köşeyi bile döneriz malum sayı çok :P

  9. ... on 13 Ocak 2009 15:32  
  10. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    curly ;
    anam sevdim eski sevgili olayını hepsinin teker teker uzuvlarını kopramayı düşünüyorum
    nası fikir?

  11. ... on 13 Ocak 2009 23:08  
  12. Savaş Çocuğu dedi ki...

    :) umarım iyidirler.

  13. ... on 15 Ocak 2009 03:17