Allahım! bütün sorunlu kulların beni bulacaksa ve bende teknik servisin gibi çalışacaksam hani bari diyorum bi evliyalık ihsan eylesende bende rütbemi bilsem...

Sürekli sorun çözüyorum okulda çözmedim ben bu kadar soru/sorun kafam bi sepet şiştiimmm patlıcam artık dayanamıyorummmm
İş yerinde baş sorun çözücü imdada yetişen curly patronum 10 dakikada bir beni çagırıyor curly bu nasıldı,curly bu nasıl olacaktı tam odama çıkıyorum koltuğa popomu koymadan tekrar curly bi dakika bakarmısın...Saçımı başımı yoluyorum artık o derece... Sonra benden iş beklerler yetişmedi bu desenler "üretime girecegiz ortada elle tutulur bişey yok" diye.Eee adama bi rahat vermiyosunuz ki oturup kafamı toplayıp çalışiim...
Yok başka iş buliim çıkayım burdan diyorum ortalığın halli belli iflas eden edene bu durumda da sık kızım diyorum dişini biraz daha ayazda kalmakta var...

İş yetmiyo ya bide ev sorunsalı var başımda belam.En büyük sorunum da annem ben bu dünya ya anne gezdirmek için gelmişim...Millet tek çocuk olmanın güzel bişey olduğunu savunur. Ama tek çocuk olmak bence berbat bişey sürekli aranan sen oluyorsun...Eve geç girmek yasak bizim eve saat 10 da girdin girdin yarım saat geç kaldın 5 dakikada bir telefon nerdesin? hala ordamısın çabuk eve gel,artık o kadar bunaltıyorlarki orta yerimden çatlayasım geliyor boğuluyorum...Ben onun içinde bi taktik buldum tabi gece çıkacaksak arkadaşlarımla o gece arkadaşımda evde olacağımızı söylüyorum ailecede tanıdıkları için o arkadaşımı tamam kızım dışarı çıkmayın bak ortalık karışık diyip iznimi koparıyorum bilseler taksimlerde gece yarılarında fink attığımı :D aynı şey kaldığım arkadaşım içinde geçerli oda çıkacaksa gece dışarı bizde kaldığını söylüyor sen sağ ben selamet :D Bide bu arabayı aldığımdan beri annemin gezme damarları kabardı kadın bi poposunun üstünde oturmuyo.iş yerinde hayal kuruyorum eve gidince şöyle sıcak duşumu alayım sonra cips neyin alayım kurulayım pc nin başına keyif yapayım diye zırt telefon ben hazırlandım bu gün bilmem kim teyzen gün yapıyomuş oraya gidicez geç kalma takılma bi yere...Şiştimmmmmm,Kesicem kendimi.Durdurun dünyayı atlamak istiyorum artık...Biliyorum sende şiştin okuyucu kafanı şişirdiğim için özürdilerim ama içimi döküyorum napiim :( Annem bu gün yine küstü gitti teyzeme,orada kalacakmış sebep onu işten gelince istediği yere götürmediğim için...Onu bu evde kimse ciddiye almıyomuş piskolojisi bozukmuş ilgi bekliyomuş.Bunlar tamamen menopoz belirtileri ama anne sayende senden önce ben giricem menopoza haberin yok :((

Son sorunsalımda her şeyi bana soran arkadaşlarım bazan keşke bu kadar çok şey bilmeseydim diye düşünüyorum yada bildiğimi kimseye belli etmeseydim ama elimde değil işte,kendimden çok başkaları için yaşıyorum diğerlerinin sorunlarını çözmek için uğraşıyorum...Yardım etmeyi seviyorum burcumunda en büyük özelliklerindenmiş zaten insanlara yardım etmek...
Bir şeyi kafama taktıysam yada birisi benden bişey istediyse yapıcam onu mutlaka yoksa uykularım kaçıyo.Ben böyle salak bi bünyeyim işte.

Ondan kelli demem o ki Allahım diyorum bak görüyosun halimi şu aciz kuluna hani yapsan bi güzellik hııı olmazmı :)


This entry was posted on 20:18 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

9 köpüklü ne demiş:

    Amenhotep dedi ki...

    ben burda koptum :PpPp ''sen sağ ben selamet '' :))))))))))
    çok tecrübeli oldum kız çocuklar konusunda ama allah bu kız evlat verirse ya ben ya o yandı :Pp :))) bide keşke etrafta sen gibiler çoğunlukta olsa da bilmeyenler birşeyler öğrenebilse...
    ps: bu devirde kelime doğrulama yapan daha bi blog kalmadı haberin olsun çağın gerisinde kalmayalım :Pp

  1. ... on 10 Ocak 2009 22:36  
  2. Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    of curly kız çocuk olmak her ailede her bünyede böyle sanırım bıktım ulen erkek olacam ben şu mavi peri pinokyonun şeyini kesip bana getirse ne güzel olur ya :((

  3. ... on 11 Ocak 2009 15:51  
  4. Curly dedi ki...

    Mantıklı delicim valla aynı şeyi bende düşünmüyorum değil bazen...
    Ama şuda var zaten erkekten de bir farkım kalmadı sadece o malum işi yapamıyorum o kadar :D

  5. ... on 11 Ocak 2009 19:13  
  6. Curly dedi ki...

    Amenhotep : Napiim sen söyle,bana kendim olabilmem için alan yaratılmıyorki e bende kendi alanımı kendim yaratmaya çalışıyorum,bazan tatlı yalanlarla bazan zorla...Yoksa kafayı yerim :)

  7. ... on 11 Ocak 2009 19:15  
  8. Adsız dedi ki...

    Bu kadar karamsar olmak bana göre değil aslında. En azından hayatımın çoğu zamanında mutlu bir portre çiziyorum kendime.

    Şu çalan şarkıyı çok sevsem de bir karamsarlık aşılıyor insana. Dinlememelisiniz.

  9. ... on 12 Ocak 2009 02:00  
  10. bebekperi dedi ki...

    Curly'cimm merhaba canım okudum okudum çok güldümm aaa deedim birileri benim hayatımı almış cpy paste etmişşş he he sen çok yaşa emiii karamsar bi pazrtesi günü gülümsedim yazını okuyunca sağolasın :)))) Biz gibilere rahat yokk kuşum yokk :P

  11. ... on 12 Ocak 2009 10:30  
  12. Curly dedi ki...

    *Kaan arabesk ben çok dinlemem bazı şarkılar vardır sadece sevdiğim...Ama bu şarkı şu anki ruh halimi çok iyi anlatıyor :))

    *bebekpericim seni gülümsettiysem ne mutlu bide ben gülümseye bilsem rahat yok bize evet :(

  13. ... on 12 Ocak 2009 11:03  
  14. şirinem dedi ki...

    :)) canım benim ya aslında başkalarına yardım etmek güzel birşey ama azcıkta olsa kendini düşünsen bak senin bir sorunun olduğunda kimseyi yanında bulamazsın nedense böyle bir dünyada yaşıyoruz bence çok geç olmadan biraz değişmeye çalış ki sonradan üzülmeyesin sevgiyle kal canım

  15. ... on 14 Ocak 2009 12:31  
  16. 91 dedi ki...

    insanların sorunlarını çözme konusunda aynı şeyleri hisettim senle bir anda, bir an geliyor koşmaktan yoruluyorsun :) ben 27 yaşında bi genç adamken sabah 5te telefonla uyandığımı biliyorum, "2 gündür aramıyorsun oğlum merak ettik" diye, tek çocuk olmak keyifli sansın insanlar hala :)

  17. ... on 17 Ocak 2009 13:33