İki gündür Bön Bön bakıp duruyorum bloga açıyorum, şöyle neşeli bişeyler yazayım diyorum 20 dakika düşünüp sonra kapatıyorum,çok mutsuzum :( bu boşluk azalmıyo gittikçede büyüyo sanki...
Bişey yazacak ne hevesim,ne gücüm vardı bende dolanmaya başladım blogger aleminde.
iki gündür bir sürü blog gezdim okudum ve çogunda da şu mim teranasine rastladım.
Herkes bi mim oluşturmuş birbirine paslamış açıkcası kıskandım biraz,biz bu blog aleminde yeniyiz tabi daha çömezleri oynuyoruz tanıyan edende yok çok fazla bize kim mim paslayacak...( burda giren şarkı Boynu büklerrr boynu büküklerrr) :) aklıma geldi avrupa yakasında bir ara saz çalan türkü söyleyen biri vardı ismini hatırlamıyorum şimdi, ne zaman acıklı bir replik girse konuşmanın arkasından başlıyordu uzun havalarına( tamam çok gereksiz oldu kesss) neyse işte böyle kim ne mim yapmışta kime atmış o ne demiş öteki ne demiş diye böyle gezerkene ulan dedim madem kimse sana mim neyin yollamıyo ( Ee nasıl yollasınlar daha kimseyle kaynaşıp buharlaşamadık burda) sende kendi mimini kendin yap dedim...
İş yerinde fazla düşünemedim bu konuylan ilgili yolda düşündüm ne yapsam ne yapsam kine diyerenkten yine aklıma gelmedi bişey eve geldim duşa girdim. Nedense tüm güzel fikirler benim aklıma duştayken yada tuvaleteyken gelir (Türkün aklına ya kaçarken ya sıçarken hesabı)

Şimdi ben burda mim yollayacak kadar kimseyle samimi olmadığım için binbir dil dökerek bloggera üye yaptığım sevgili kankalarım Kelebeğin ömrü,rain and me,Mantıklı deli ve yeni tanıştığım ama sevdiğim bi blog Sena yı mimlemeyi düşündüm...

Ve bir son dakika eklemesi daha yapıyorum üfükrükten prenses e de paslıyorum bu mim i :)))
5 te 4 oldu ama siz 4 te 4 yapın :)) bana bakmayın...

Kızlar bakın mimliyorum hee bizde başlatalım bi mim şeysi...
Hadi bakalım mimimi ( nası bi kelime oldu bu yaa ) size attım gitti tepe tepe kullanın :D



4 de 4 ve Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sobeee...


Önüm, Arkam, Sağım, Solum Sobeee... Benimle Oynar mısınız??? . Oyunun kuralı şu, sobelenen kişi benim yazdığım 4'lüleri kendiside yazacak, oyun böylece sürüp gidecek hadi oyun oynayalım.





Sobeliyorum bak haa ona göre :))

Yaptığım 4 iş :

  1. Halk dansları folklor
  2. Kumaş desenleri tasarlamak
  3. Şeker hamurundan pasta yapmaya çalışmak,eline yüzüne bulaştırmak...

  4. Gezmek, Gülmek,Dans etmek.

Defalarca İzleyebileğim 4 Film :



  1. Titanik
  2. Eğreti gelin


  3. Issız adam ( şimdilik daha iki kez izledim ama o son 10 dakikalık bölümü belki 50 olmuştur :))

  4. porl harbor.


  • Yaşadığım 4 Yer:



    1. İstanbul
    2. Samsun
    3. Amasya
    4. izmir

    İzlediğim 4 TV Programı :



    1. Bkm mutfak oyuncuları ( Çok güzel hareketler bunlar) Bayılıyorum bu çocuklara..

    2. Avrupa yakası ( Özellikle koyu bir dilber hala fanatiğiyim)

    3. Yaprak dökümü,dudaktan kalbe,bilimum ormantik diziler :)

    4. Bak bunu unutamam Şoray Uzun yolda :))) Bi aralar hastasıydım :)))

    Tatil İçin Gittiğim 4 Yer :



    1. Antalya ( kemer,olimpos,)
    2. Fetiye ( Ne yazdı kızlar off diyorum...Burada kızlar kelebek ve rain and me oluyor zira birlikte geçirilmiş bir tatildi...

    3. Avşa (Anılarla dolu yıllar)
    4. Çınarcık ( Sıkıcı yazlık günleri)

    En Sevdiğim 4 Yemek :



    1. Zeytinyağlı kereviz.
    2. Tarhana çorbası (Amasya tarafında yapılandan yanında da kuru sogan)
    3. Karnıbahar( Bayılırım)
    4. Sadece HAMSİ :))


    Hemen Şimdi Olmak isteyeceğim 4 Yer:

    1. Sessiz sakin bir köy.
    2. Sıcak kumsallar ( neresi olursa yeterki tatil olsun)
    3. Mısır ve Hindistan
    4. "O"nun yanında :(

    Hadi bakalım bende mimledim gitti kestane kebap acele cevap kızlar :))




    This entry was posted on 00:34 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

    10 köpüklü ne demiş:

      osuruktanteyyare dedi ki...

      yavruumm yazıların okunmuyo renk aç biraz (:

    1. ... on 8 Ocak 2009 00:58  
    2. Curly dedi ki...

      Hımm onu düzeltmeye çalışıyordum bende şincikkk kıss daha yeni attım postu ne çabuk gördün :)))

    3. ... on 8 Ocak 2009 01:03  
    4. Üfürükten Prenses dedi ki...

      güzel mimmiş..
      çalabilirim haberin olsun :)

    5. ... on 8 Ocak 2009 15:46  
    6. Curly dedi ki...

      Tabi ne demek istersen sanada paslayim :)) pasladım gitti :))

    7. ... on 8 Ocak 2009 15:52  
    8. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

      hadi bakalım yaptım sevdim bu işi :)

    9. ... on 8 Ocak 2009 21:36  
    10. Adsız dedi ki...

      Mim işi biraz abes geliyor açıkçası bana.
      Ayıp olmasın diye reddetmiyorum ama gereksiz..

    11. ... on 9 Ocak 2009 21:25  
    12. osuruktanteyyare dedi ki...

      x ışınlı gözlerim sayesinde böböyüm :P

    13. ... on 10 Ocak 2009 22:54  
    14. bebekperi dedi ki...

      çokkkk sevdim ben seeniiii ya yaaa bi insan bi insana bu kadar mı benzer :) msn e ekledim kabul edersen çok sevinirim :)bebemmm

    15. ... on 12 Ocak 2009 13:13  
    16. Curly dedi ki...

      Bebekpericim şekerim burdaki adresi msn adresi olarak kullanmıyorum ama diğer adresime açtığım zaman eklerim :)

    17. ... on 12 Ocak 2009 13:41  
    18. bebekperi dedi ki...

      çok teşekkürrrlerrr seninle konuşmak istedimde :) mucx

    19. ... on 12 Ocak 2009 14:05