Ne kadar güzel bir gün bu gün heyoooo :)) Güneş pırıl pırıl parlıyor,ofis sıcak bu gün üşümüyorum
İlk defa bir pazartesi günü'nü seviyorum içip kıpır kıpır :)))
Bütün bunların sebebi ne olabilir aceba :)

Sabah geldim işe suratım beş karış tık yok bende ufak patron günaydın dedi,ağız ucuyla günaydın dedim sonra mutfakta kahvaltıyı hazırladılar benide çağırdı ufak patronum ııııhh falan yemicem desemde zorladı neyse oturdum masaya isteksiz isteksiz yemeye çalışıyorum.
Şakayla karışık büyük olan hayırdır neyin var dedi? Cumartesi günü kovmuştunuz beni unuttunuz sanırım dedim.Kim kimi kovmuş ben seni kovmadım dedi. Ufak olanda kimse kimseyi kovamaz otur oturduğun yerde dedi sonra sorunlardan konuştuk onlar anlattı ben anlattım ortak bir noktada buluştuk ve iş paylaşımı yaptık :))) Şu kriz olmasaydı hayatta minnet etmezdim bunlara ama gel görki elim kolum bağlı :( belli etmedim tabi yinede kuyruğu dik tutmaya çalışıyorum ezdirmiyorum kendimi.Neyse işte sabahtan beri dibimden ayrılmadılar ikiside, sürekli bir soru yağmurunun altındaydım neyseki şimdi derin bir nefes aldım def ettim başımdan :))) Valla acayip kötü bir durummuş şu zor zamanlarda işsiz kalmak allah işi olmayanlara sabır versin ben ufacık bir çıkarılma korkusunda bile neler çektim ki şimdi işsiz olanları daha iyi anlayabiliyorum ...

Allahım şu kriz bir an önce bitsin işsizler iş bulsun AMİNNN.


This entry was posted on 14:57 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 köpüklü ne demiş:

    feanor dedi ki...

    çok sevindim!
    ve fotoğrafa bayıldım :))

  1. ... on 19 Ocak 2009 16:48  
  2. şirinem dedi ki...

    canım benim ya aman allah korusun senin gibi tatlı bir elemanı zor bulurlar valla kıymetini bilsinler

  3. ... on 19 Ocak 2009 17:16  
  4. Curly dedi ki...

    Bende çok sevindim feanor,İşsizlik çok fena bişey çokk.

  5. ... on 19 Ocak 2009 17:19  
  6. Curly dedi ki...

    :))) dimi şirine bilecekler inşallah

  7. ... on 19 Ocak 2009 17:57  
  8. fermanlı deli dedi ki...

    :))geçmiş olsun...benimde büyük patron bir kere beni kovmuştu sonra da 3 dk sonra yanına çağırıp önemli projeyi bana vermişti:)) olur böyle şeyler..hiçkimse iyi değil...biraz anlayış gerekiyor...herkesin birbirine normalden biraz daha hoşgörü göstermesi belkide...(anamm yine güzin abla oldum ya bacımmm:S)

  9. ... on 19 Ocak 2009 18:28  
  10. Noni dedi ki...

    Evet zor bir süreçten geçiyoruz, ne yazık ki bunu fırsata çevirmeye çalışan uyanık işverenler de var, krizi bahane ediyorlar. Allah herkesin yardımcısı olsun. Bizde de ay sonunda temizlik yapacaklar herkes diken üstünde :(

  11. ... on 19 Ocak 2009 22:17  
  12. Adsız dedi ki...

    Yine yazmadan edemiyeceğim ben,
    Niye oyle diyorsunuz arkadaslar! Ne kadar ayıp! "Hamdolsun ülkemizde kriz mriz yok" değilmi ama... Ve ben "hamdolsun" krizden dolayı işsiz degilim. Hatta "hamdolsun" ki biz işsizlik sorununu ülkemizde dert etmiyoruz halen...

    Allahım; sonunda "hamdolsuna" da küfr ettirdiler ya, sen affeylersin umarım...

  13. ... on 19 Ocak 2009 23:55  
  14. Adsız dedi ki...

    krizden bahsetmeyin tayyip gelecek şimdi. blogumuzla birlikte kowacak bizi :) sonra alimallah nerelerde yayınyaparız

  15. ... on 20 Ocak 2009 10:39