Ben kaçarsam tam kaçarım...

Bu msn speys daha yeni yeni türkiyede yayılmaya başladığında bende kaptırmıştım kendimi bu speys şeysine ve bende bir blog yaptım ilk zamlar öyle eğlence amaçlı vakit geçirmek ve kafamı dağıtmak için için yazıyordum sonra speys hakkında kendisinden çok şey öğrendiğim
leothemaster levent bir yarışma başlattı en iyi speys yarışması bende katıldım ve 2005 yılında en iyi bayan speysır seçildim.
Benim için o zamanlar çok güzel ve büyük bişeydi,bu sayede çok sevdiğim ve halada görüştüğüm bir çok arkadaşım oldu çoğu başka şehirlerde ama 4 yıldır birbirimizden hiç kopmadık her sıkıntımızda derdimizde birbirimizin yanında olduk.Sanalda arkadaşlıklar zor diyenlere ben bu konuda katılmıyorum.Belkide ben çok şanslıydım bilmem…

İşte bu arkadaşlarımdan biride esra idi bıcır bıcır hayat dolu bir kadın onunla sayfama yorum yazdığında tanıştım sonra her yeni yazıda yorumlar ve cevaplar çoğaldı,birbirimize o kadar çok benziyorduk ki çok fazla ortak yönümüz vardı birbirimizi çok sevdik.
Bir gün tiyatroya davet ettim esrayı ilk yüz yüze görüşmemiz o zaman oldu süper vakit geçirdik o gün.
Her sıkıntımızda yada mutluluğumuz da birbirimizin yanındaydık,sanalda böyle bir arkadaşlığın olabileceğini söyleseler inanmazdım esrayı tanıyana kadar beklide…

İki yıl önce aylardan ağustos yine esrayla msn de konuşuyoruz “ben tatilden yeni gelmişim o sırada da işten çıkmıştım işsizim” :) esra tatile çıkmak istediğini söyledi ama iş yerinden fazla izin vermedikleri için ancak 4 günlük bir tatil yapabilirim dedi ama tek başımada çıkmak istemiyorum benimle gelirmisin dedi,ben tabi atladım hemen süper olur acayip eğleniriz gelirim tabi dedim,ama gün belli değildi işlerinin az olduğu bir zaman çıkacaktı bende ne zaman gideceğimiz belli olmadığı için hazırlık falan yapmadım ama evdekilerede diyorum ben tatile gidicem bir iki hafta içinde esrayla haberiniz olsun diye bu 2. tatil fikrine alıştırmaya çalışıyorum…
Neyse aradan 1 hafta geçti esra aradı nerdesin hazırlan ben akşam 6 da işten çıkıyorum arabayı bakıma sokacağım sonra karşıya geçip seni alıcam saat 12 de yola çıkarız dedi benim gözler bir anda aynen böyle oldu => O-O

Koştur koştu eve gittim valiz hazırlamaya başladım annem geldi nereye gidiyorsun diye esrayla ayvalığa gidicez size söylemiştim ya unuttunmu dedim,bir yere gidemezsin o valizide boşalt dedi nasıl yani ya gidicem anne kıza söz verdim desemde dinlemedi nuh diyo peygamber demiyo,allem ediyorum kulem ediyorum anne şimdi niye kıvırıyosun izin vermiştin babamda bişey demedi şimdi niye böyle yapıyosunuz desemde yok başladı evde bi kavga kıyamet sen bizi hiç dinlemiyosun kafana göre işler yapıyosun bu kapıdan çıkamazsın diye bağırıyo,bir türlü sakinleştiremiyorum benimde pis bir huyum var kafama bir şeyi koyduysam onu hemen yapıcam mutlaka.
İkna edemedim ne yaptıysam annemi ama gitmemde lazım saatte 12 ye yaklaşıyor esra aradı sizin oraya yaklaştım hazırlandın mı diye,sakın yukarı çıkma dedim hatta mahalleye bile girme sen beni metronun orda bekle ben oraya geliyorum ordan alırsın beni dedim.

Sonra valizi aldım anne kız gelmiş beni bekliyo ben gidiyorum dedim.Gidersen bu kapıdan bir daha giremezsin dedi hiç bir şey söylemedim çektim kapıyı çıktım…Arkamdan hemen teyzemi aramış sen ikna edersin beni dinlemiyo çıktı gitti diye,teyzem aradı nerdesin,nereye gidiyosun,annen çok sinirli kadını çok üzmüşsün,tamam madem gidiyosun o zaman dikkat et kendine,sık sık ara bende ararım telefonunu kapatma sakın diye bir sürü şey söyledi…
Teyzemle konuştuktan sonra içim biraz olsun rahatladı.

Neyse esra geldi metrodan beni aldı ama bende moral sıfır kavagayla çıkmışım evden çok kötüyüm,kız beni neşelendirmeye falan çalıştı sonra ulan çıktın işte yaa ne üzülüyorsun zorla yada güzellikle kaçmışım işte önümde dolu dolu geçireceğim 4 günüm var dedim ve tadını çıkarmaya başladım :))

Yolda esra ilk defa uzun yola arabayla gittiğini söyleyince ben yine aynen böyle => O-O oldum,ve ilk defa balıkesire arabaya gittiğini söyleyince ben başladım tırıs tırıs nasıl yani demeye…Neyse dedim ben sana yardımcı pilotluk yaparım aldık elimize yol haritasını arada yanlış şehirlere dala çıka 8 saatlik yolu biz gittik 12 saatte :))

Orada geçirdiğim o dört günlük tatilimi hiçbir tatile değişmem kötü başlayıp sonu çok güzel biten ve ayrıca bol ekşınlı bir tatil deneyimim olmuştu…

Merak edenlere annemle geldikten sonra barıştık hatta tatildeyken aradı :) kendine dikkat et dedi yani tatlıya bağlandı…
Ben anne olsaydım ben nasıl davranırım şu anda tam kestiremiyorum ama kızım bana böyle bir şey yapsa ayaklarından bağlardım bir yere gitmesin diye herhalde :)))))))


This entry was posted on 14:56 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

15 köpüklü ne demiş:

    sekerse tehlike dedi ki...

    senin hikayelerde genelde zaten başlangıçta kötü sonradan iyiye doğru giden bir ivme var hakakten...

  1. ... on 20 Ocak 2009 15:35  
  2. Curly dedi ki...

    O yüzden sanırım unutulmayan anılar listeme giriyorlar :))

  3. ... on 20 Ocak 2009 15:48  
  4. sekerse tehlike dedi ki...

    bizim karalamaca (emre) de bunları da kısa film yapsın bence....

  5. ... on 20 Ocak 2009 16:11  
  6. Curly dedi ki...

    :))) kısa film hiç düşünmemiştim değişik olur herhalde.

  7. ... on 20 Ocak 2009 16:15  
  8. karalamaca dedi ki...

    heyy
    adım mı geçti oralarda:)
    bu arada ilk kısa film düşüncemiz vardı ya curly hanım seninle.
    deden:)
    o hazır gibi sanki :)
    az kaldı ona göre
    bir gala ayarlaman şart:)

  9. ... on 20 Ocak 2009 20:04  
  10. Curly dedi ki...

    Kafam karıştı dedem kim :)) Ben kimim kısa film nerde? :)))) Gala ne zaman,ne giysem acaba :)

  11. ... on 20 Ocak 2009 21:26  
  12. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    ee curly cim yeni kaçışlara hazırmısın peki :)

  13. ... on 20 Ocak 2009 21:36  
  14. Curly dedi ki...

    Hazır olmamı bebeyim bu seferki büyük kaçış big beng :D İngiltere bekle bizi anacımm :))))

  15. ... on 20 Ocak 2009 21:53  
  16. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    inşallah curly ve rain and me :(

  17. ... on 20 Ocak 2009 22:10  
  18. KelebekGibi dedi ki...

    Selamlar blogum icin yorum yazmissin blograzzide oradan ugradim :)
    Annenin yerinde olmak istemezdim, ben olsam öyle cikamazdim sanirim icim rahat etmezdi kesinlikle! Ama cok güzel bir tatil gecirmen ve sonrasinda barismis olmaniz cok güzel :)

  19. ... on 20 Ocak 2009 22:52  
  20. rahat yazar dedi ki...

    leo the master dan ben de çok şey öğrendim zamanında..msn live space adresim hala var,arada fotolarımı koyarım..html kodları kullanmayı öğrenmiştim:) bu blogunu yeni gördüm,teman falan hoşuma gitti..ben de beklerim adresime..ben rahatyazar

  21. ... on 21 Ocak 2009 14:26  
  22. Curly dedi ki...

    Evet html kodlamayı bende leo dan ögrenmiştim...memnun oldum rahat yazar bakiim ne kadar rahat yazıyorsun :))

  23. ... on 21 Ocak 2009 15:09  
  24. Halim KILIC dedi ki...

    Çok rahat ya belli :) Selamlar Curly selam vermeden geçmeyım dedim sevgiler.

  25. ... on 23 Ocak 2009 02:55  
  26. rahat yazar dedi ki...

    rahatlık derecemi bu haftasonu(pazar günü-sabah saatlerinde büyük ihtimal)
    yayınladığım girdiyle tespit etmiş olacaksınız..halim bey sizi de pazar sabahı blogumdaki yazıyı okumaya davet ediyorum..

  27. ... on 23 Ocak 2009 23:02  
  28. Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    ben rahat yazarı bugün hürriyet pazar eki ile keşfettim bu arada kızlar ingiltereye benide yazın :)

  29. ... on 25 Ocak 2009 21:25