Issız adamların biz kadınları için günümüzde hangi şarkılar var. Hani onlara söylenecek şarkılar... Ben bunları buldum..

1. Can Gidiyor-Ajda Pekkan: Ortada bir şey varken yok gibi / Elleri yakın dururken uzak gibi / O beni biraz bazen sever gibi / O beni biraz bazen iter gibi...

2. Mayın Tarlası- Şebnem Ferah: Korkmuşum düşmüşüm kalkmışım / Sevişmek sevmekten gelir inanmışım / Elimden tuttuğunda öyle bir güvenmişim ki bize bir şey olmaz sanmışım.

3. Aptal- Deniz Seki: Anlasaydın şaşırırdım aşkın dilinden / Senin için sakladığım kalbe ne yaptın... / Şu üç günlük ömrüne beni sığdıramadın.

4. Bırak Bu Rock'n Roll'u- Yasemin Mori: Bırak bu rock'n roll'u geceleri ve kızları / Al henüz güzel olanları / Bırakıp yalanları.

5. -Dan Sonra- Sıla: Kafayı düzelttim senden sonra, kendime yararım bundan sonra.
6. Aşk-ı virane- Rafet El Roman: Sensizliği kabul eden bir kalpte mutlu olamazsın...

7. Gönülçelen- Teoman: Hem yarabandım hem yaram / Yordun beni gönülçelen.

8. İkili Delilik- Sezen Aksu: Lütfen görmeyeyim seni bir yerlerde karşıma çıkma...

9. Kenar Süsü- Sıla: Kenar süsü oldum hayatında, yani olmasam da olurdu

10. E mi- Yıldız Tilbe: Geri dönme istemem ki / Ben eski ben değilim ki / Hayat öyle bir oyun ki ne rolü var ne sahnesi / Sen de mutlu olma e mi / Sen de sev sevilme e mi...


This entry was posted on 22:45 and is filed under , , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 köpüklü ne demiş:

    babegazelle dedi ki...

    nası doğru seviyorum deyişin ağız alışkanlığıymış ben de onu ekliorum :P

  1. ... on 16 Aralık 2008 01:22  
  2. Curly dedi ki...

    Eveet buda var ve daha bir sürü söz çıkar ıssız adamların söylediği...
    Topunun köküne kibrit suyu bunların...

  3. ... on 16 Aralık 2008 13:47  
  4. ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

    son şarkı üç maymunda annenin telefon melodisiydi film boyunca epey çaldı. onu anımsattın. hoşuma gitmedi diil ama:)))

  5. ... on 20 Aralık 2008 00:49  
  6. çınar dedi ki...

    blogunu sevdim. bu şarkılarda çok güzel ıssız adamlara ithaf olunur.

  7. ... on 19 Mart 2009 11:49