Henüz 17 yaşında toy mu toy cahal mı cahal bir kızkene üniversite deydim…

Ne kadar salakmışım allahım,ilk defa ailemden uzak kalıyordum ve hiç bilmediğim bir şehirde öksüz gibi hissediyordum kendimi.

Günler geçti okuluma alıştım arkadaşlarım oldu sonra zamanla onlardan kazık yedim akıllandım sonra ben kazık attım :) Böyle alışmaya kazıkları en aza indirmeye çalışarak geçerken günlerim bir gün bir gurup arkadaşım tarafımdan kandırılıp pavyona düştüm…

Evet evet pavyon karısı olup çıkmıştım artık okuldan sonra her gece süslenip püslenip doğru sahildeki o köhne pavyonun yolunu tutuyordum ve sabahlara kadar masa masa dolanıp konsa çıkıyordum…

:) allahım sen korudun beni alim Allah yukarda yazdığım gibide olabilirdi gelişmeler ama olmadı.Süper ve çok eğlenceli bir pavyon deneyimim oldu hala arkadaşlarla o anıları canlandırıp gülebiliyoruz…


Henüz üniv birinci sınıfın sonlarındayım ve bir kafe de akşamları garsonluk yapıyorum,sivil girmesi yasak çalıştığım kafe ye kampus içinde olduğu için sadece örgencilere açık.

Ben gündüz okula gidip akşam altıda kafede ki görevimin başında oluyorum ve gelenler daha çok gece okuyan örgenciler olduğu için bu sayede hem gündüzde hem de gecede beni tanımayan yoktu okulda öhöömmm :))

Neyse işte bir kış günü yine kafede çalışıyorum benimle birlikte çalışan arkadaşlardan birininde kankasının o gün doğum günü var illa sende gel çıkışta eğleneceğiz çok şey kaçırırsın diye aklımı çelmeye çalışıyorlar…

Bende davete iştirak etmemek şimdi terbiyesizlik olmasın diye kabul ettim ( Yalan söyleme o sarışında gidiyordu ondan atladın) biz gittik önce samsunlular bilir orda da aynı taksim deki gibi upuzun bir istiklal caddesi var orda da caddenin sağı solu barlar kafelerle doludur o yüzden bana istanbulu hiç aratmıyordu…

İstiklalde bir bara gittik baya kalabalığız süper eğleniyoruz o zamanlar modaydı tüm diskolarda barlarda ayna vardı ve her aynanın karşısında da aynada kendini seyrederek oynayan bir lavuk vardı onlara bakıp bakıp bizde eğlenirdik :))

Saatler ilerledi ortamda bir kargaşa bir karar verme telaşı her kafadan ses çıkıyor herkes başka bir yere gitmeyi teklif ediyor.Derken doğum günü olan çocuk hadi herkes atlasın arabalara ben sizi bir yere götürücem süper eğleneceksiniz dedi,hiç birimizde sormadık nasıl bir yer falan diye takıldık peşine gittik.4 kız 6 erkeğiz..2 arabaya üst üste sığmaya çalıştık ve pestil gibi bir yolculuktan sonra samsun sahilde ismi sanırım deniz yıldızı olan bir yere geldik…

Kapıda ilk gözüme takılan 18 yaşından ufakların girmesi yasaktır yazısı oldu,grupta en ufak bendim :)

Neyse biz içeri girdik anam rengarenk yanan ışıklar ortada koca bir pist birtane org başında ümit besen kılıklı bir herif nikahına beni çağır sevgilliimm diye bağırıyo…

Benim kafam acayip karıştı nerdeyiz biz, nasıl bir yer burası,burada şimdi beni biri görürse sıçtım,annemlerin kulağına giderse ne bok yerim gibi bir sürü soru işaretiyle şavaşıyorum,

Sonra grupta en baba olan ve samsunun kabadayılarından olan arkadaşa, ati dedim ben buradan gitmek istiyorum ya baksana bize ne biçim bakıyolar ya burası nasıl bir yer nolur beni eve bırakın diye yalvardım.Bana saçmalama bişey olmaz buarası x in (doğum günü olan çocuk) amcasının yeri bize en köşede masa ayırdılar kimsenin görmeyeceği merak etme bak güzel eğleneceğiz dedi ve beni bırakmadı…

Masamıza oturduk ben ati nin yanına oturdum abim gibiydi beni çok korur kollardı en çok ona güveniyordum.

Sonra masaya arkadaşın amcası geldi buranın sahibi olan,bize hoş geldiniz gençler dedi iyi eğlenceler diledi ve gitti dakkasına bir kadın belirdi arkamda( Kadınmıydı karışıkmıydı ne olduğunu hala çözemediğim bir yaratık geldi tam benim öbür yanıma oturdu.nasıl tedirgin oldum,kaba sesiyle masadakileri selamladı bana baktı güldü.Yavaşça eğildim atinin kulağına bu kim niye geldi diye sordum bu x in amcasının ki dedi…Allahım ben nerelere düşmüştüm ne işim vardı burada bizden başka normal bayan yoktu ve bütün öküz gözler bizim üzerimizdeydi…Tuvalete gideceğim korkumdan yerimden bile kalkamadım.

Neyse sohbet başladı millet eğleniyor bizim mülayim görünen kızlara da hayretler içinde bakıyorum sanırsın karılar her gün pavyona geliyo o kadar rahatlar ki onlara da kıl oldum.

Bir ara napıyorsunuz kızım siz herkes bize bakıyor. Dedimdi hemen ağzımın payını aldım ( kızım eğlenmene bak tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakıcaksın) sustum….

Aradan 1 saat geçmişti ki kapıda bir kargaşa oldu herkes, garsonlar o tarafa yöneldi ne oluyor diye bir arkamı döndüm allahım polisler! işte şimdi kafamda şimşekler çaktı şunlara günlerini göstereyim dedim siz bizi pavyona gitirirsiniz hee…Hemen atiye döndüm ve benim yaşım tutmuyor daha tam 18 olmadım ben dedim ne bok yiyeceğiz yaa getirdiniz bizi buraya dedim ve numaradan ağlamaya başladım…

Bizimkiler tutuştu birden nasıl ya niye söylemiyosun kızım dur ağlama bakıcaz bi çaresine bizim masaya gelmeyecekler falan diye beni susturmaya çalışıyorlar,Kalktılar polislerin yanına gittiler ne konuştular bilmiyorum ama bizim masaya gelmedi polisler sonra çıktı gittiler.Çocuklar masaya geri döndüğünde benim suratta pis bir gülümseme ben size bir numara yapiim dedim benim yaşım tutuyor :))dedim az kalsın beni döveceklerdi…

Sonra bende de bir salma bir rahatlama oldu kasmayı bıraktım bende kalktım bizimkilerle başladım saçma sapan şarkılarla oynamaya ama çocukları da yanımdan ayırmıyorum neme lazım yanıma biri yaklaşırsa diye korkuyorum :)) gecenin sonunda herkes sarhoş oldu,bende çok farklı gergin başlayan ama sonra süper eğlendiğim bir gece yaşadım ve hiçbir zaman unutmayacağım bir pavyon deneyimim oldu :)))



This entry was posted on 11:28 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 köpüklü ne demiş:

    http dedi ki...

    bak görüyor musun nereden nereye? :))

    pavyon köşelerinden yazarlığa uzanan bir yaşam öyküsü seninkisi :))

  1. ... on 20 Aralık 2008 12:40  
  2. Adsız dedi ki...

    iyi eğlanmissiniz. biraz da heyecan korku olmasa bu kadar kalıcı olmazdı zaten.

  3. ... on 20 Aralık 2008 20:10  
  4. babegazelle dedi ki...

    ahahahasüper yaaa ben de istiorum bi kere gideyim babama da beni götür dedim öle bi bakış attı ki anında sustum tabi yaşatmazlar orda :))))

  5. ... on 21 Aralık 2008 01:27  
  6. Curly dedi ki...

    kutup zencisi: Evet ouz ya nerden nereye çok süründüm çok acılar çektim ama sonunda doğruyu buldum :))

    MadMan : o heyecan vaya süper bi adrenalindi...

    babegazelle : bebemmm yapma etme gidilecek bir yer değil bok yolunada gitmek var sonunda allah korusun :)

  7. ... on 22 Aralık 2008 10:30