Dünden beri acayip güldüm allah hayır etsin.Can sıkıntısı insana neler yaptırıyo bebişim yaaa.
dün akşam öyle canım sıkılıyorki ofluyorum pufluyorum ne yapsam bu sıkıntı durumundan kurtulamadım arkadaşlarımda aynı durumdalar sanki milletin üzerine ölü toprağı serpildi ne mesincır'ın tadı var ne feysin bloglarıda okudum bitirdim ulan ne yapsam diye düşünürkene aklıma süper bi fikir geldi :)

Daha önce sadece kendimi şekilden şekilde soktuğum çoğunluklada ancelina, sakira vb taş hatunların vücutlarını fotoğraflarda sahiplendiğim kendi kendimi kandırdığım bir site vardı...
Ulan dedim hep kendimle uğraştım birazda milletle uğraşayım :) samimi olduğum 10 tane arkadaşımın resimlerinden suratlarını kestim aldım.Onları artık allah ne verdiyse öyle şekillere soktum ki allah seni inandırsın sıçarsın altına görsen :) örnek: yandaki resim.
Şahsen ben yaparken acayip güldüm eğlendim...Ufak gögüslerini beğenmeyen bir arkadaşıma 110 beden gögüslü bir kadının vücudunu yaptım,çok mütevazi başka bir arkadaşımı sitriptizci yaptım...
Tabi arkadaşlarımı şekilden şekile sokarken kendimi yine herzamanki gibi taş hatunların resimlerine yerleştirdim :)))
Dün akşam feysi öyle bir karıştırdım ki uzun zamandır böyle gülüp eğlenmemiştik.
Hala bakıp bakıp gülüyorum :)))
Allah bu siteleri yapanlara zeval vermesin başımızdan eksik etmesin :)

Neyse bebişim uzun lafın kısası site aha burda faceinhole gir kafana göre takıl ben çok eğlendim darısı senin başına :))

Bu gün keyfim yerinde al aha buda bonus şarkım olsun :)))))



This entry was posted on 11:17 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 köpüklü ne demiş:

    tatlısukırosu dedi ki...

    o taş hatunlarda zaten bin tane fotoşoptan geçtiği için sne kendini kandırmış olmuyorsun. kandırmacanın üzerinden eğleniyorsun ne güzel:)

  1. ... on 6 Şubat 2009 01:40