Aslında hiç beklentim yok yeni bir yıldan çok bitgin yılgın bir yılbaşı getireceğim yine...
Geçen yılda aynı durumdaydım haftalar öncesinden yılbaşı gecesi için planlar yapmaya başlamıştık arkadaşlarımla ama o gece hepsi suya düştü bizde 4 arkadaş evde hoptek oynayıp votka içerek girdik 2008 e. Yeni yıla nasıl girersen öyle geçermiş gelicek günler, derler ya tamamen uydurma bir laf hiç bir zaman yeni yıla girdiğim gibi geçirmedim senemi...

29 yıllık yaşantımda sadece 1 kez yılbaşına sevgilimle girdim :((( daha sonra hiç bir yılbaşında sevgilim olmamıştı ( ne kadar acınası bir durum yaa böhüüüü) O sevgilim şimdi evli :( iki tanede çocuğu var feyste ismini aratıp bulmuştum profil resmine oğluyla resmini koymuş nasıl kötü olmuştum anlatamam.Ben sadece onunla evlilik hayalleri kurmuştum benim eşim o olacaktı ama olmadı :((( 2 sene sürdü onu unutabilme çabalarım halada tam unutabilmiş değilim ya :(

Konu nerdeydi ne oldu allam yaa ne anlatıcaktım ben? Hee bu yılbaşıda planlarım vardı hani eşşek varya 1 hafta çıkıp sonra dank diye hiç bir açıklama yapmadan giden EŞŞEK onunla ve onun arkadaşlarıyla geçirecektik yeni yılı ama işte sonuç defolup gitti :((

Kankamda kıbrısa gidiyor bu sabah iş için o olsaydı mutlaka süper geçerdi yılbaşı bulurduk yapacak bişeyler hiç olmadı sabaha kadar içip sarhoş olup ağlardık birlikte onunda durumu benden pek farklı değil çünki...
Oda gidince iyice yalnız kaldım diye düşünüyordum ki liseden arkadaşlarım aradı yılbaşında planın varmı ne yapacaksın diye,acınası bir ses tonuyla yok evde çekirdek çitlerim bizimkilerle herhalde(Burda ağlamaklı bir ses tonu :) dedim...Saçmalama kızım biz toplanıyoruz nişanlımın evinde sende gel kalabalık olucaz tombala oynayacağız evde oturmaktan iyidir dedi :) atladım hemen tamam gelirim o vakittt :))
Bu günde süslendim püslendim işe geldim millet ooooo bu ne güzellik nidalarıyla karşıladı beni
benki işe gelirken dolapta ilk bulduğumu takan biriyim üzerime heleki bu aralar iyice salmış durumdayım boşluktayım ya...
Dün uzun zamandır nadasa bıraktığım bacak kıllarımıda aldım :) yeni yıla temiz temiz girelim dimi bide kırmızı donumu giydim inanmam ama adet yerini bulsun :))
Kırmızı don deyince 2 yıl önce yeni yılda yine arkadaşın evinde toplanmıştık ve herkes kurayla birbirine kırmızı don almıştı millette ne hayal gücü varmış allahım önü fermuarlısınımı arasın üzeri tüylüsünümü arkası önü fermuarlısınımı çeşit çeşit benim şansıma dantelli çıkmıştı nihahuahuu :)) banada kurada erkek arkadaşım çıkmıştı bende kırmızı üzerinde noel baba resmi olan bir don almıştım çok beğenmişti,Sonrada herkes aldığı donu kafasına geçirip fotoğraf çekmiştik poz poz sanırım en çok eğlendiğim yılbaşı partiside oydu...
Şimdi bu akşam için umutluyum umarım yine güzel geçerde eğlenirim partiye gelecek olanların çoğunuda tanımıyorum bakalım nasıl olacak...

umarım herkeste umut ettiği gibi bir yeni yıl yaşar...

Yeni yıl yeniden yine yeniden yenile bizi..


This entry was posted on 09:37 and is filed under , , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 köpüklü ne demiş:

    Amenhotep dedi ki...

    mutlu noeller :P yeni yılda istek ve dileklerinin büyük kısmının gerçekleşmesi dileğiyle (her istediğimiz olması ihtimal dışı olduğu için birasz gerçekçi olsun istedim :P)

  1. ... on 31 Aralık 2008 21:07  
  2. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    ahh be kuzum !!! yakında bir ekşın yapılmalı diymi :P

  3. ... on 3 Ocak 2009 01:38