Allah kulunu sevindirecekse eşeğini önce kaybettirir sonra buldururmuş derler.. Bu aralar eşek kaybedip bulmakla geçiyor günlerim... Bir kaybediyorum huzurumu, bir buluyorum. Bir kaybediyorum kendimi, bir buluyorum.
Eşek oluyorum bu durumda, cümleye dikkatle bakarsan. Ama bakmazsın, biliyorum...

Çok zayıf bağlarla bağlıyım hayata; bir gülümseme bekliyorum bazen, bazen de bir haber. Karın doyurmaz diyorlar senin için, saç döker, alın çizer diyorlar. Anca tüketirmişsin, sıfıra sıfır eldevar sıfır diyorlar. Sonra kepçeyle alırmışsın kaşıkla verdiğini. Yıldırmaya çalışıyorlar yani; altımı yakıyorlar... Terliyorum, kaynıyorum, pişiyorum...
Kazan oluyorum bu durumda, cümleye dikkatle bakarsan. Ama bakmazsın, biliyorum...

Tek arzuladığım doğrusal bir hayat; bıktım iniş çıkışlardan. Deneme yanılmalardan dümdüz bir hayatım olsun da varsın yükselmeyeyim.
Ama yoksun .

Düşüşe geçiyorum hızla bu durumda. İrtifa kaybediyorum seni kaybettiğim yetmezmiş gibi. Sonra bir bakıyorum: ana!! ordasın!!. Sonra tekrar çık işin yoksa. Bir kaybediyorum seni bir buluyorum yani...
Eşek oluyorsun bu durumda, cümleye dikkatle bakarsan. Ama bakmazsın, biliyorum.

En çok göğüs bölgem etkileniyor, bu iniş çıkışların oluşturduğu basınç farkından. Yok yok! karın boşluğum. Yoksa midem mi? Kararsızlık! Ahh kararsızlık! Ne yiyeceğime bile karar veremez oldum, dakikalarca düşünüyorum kebap mı, yoksa döner mi... Dönmez bu çark böyle... Çark oluyorum dikkat edersen, basınç farkı oluyorsun sen de. Ben iniş oluyorum, sen çıkış oluyorsun, ben karın boşluğu oluyorum, sen de göğüs bölgesi...
Kararsız oluyorum yani cümleye dikkatle bakarsan. Ama bakmazsın biliyorum, bakamazsın...

Gözü kördür diyorlar senin için...


This entry was posted on 21:51 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 köpüklü ne demiş:

    osuruktanteyyare dedi ki...

    çok manidar
    sevdim ;)

  1. ... on 26 Aralık 2008 22:26  
  2. rain and me dedi ki...

    çok güzel ifade etmşsin.. söyleyecek başka bişey yok cnm süper.

  3. ... on 26 Aralık 2008 22:35  
  4. Kelebeğin Ömrü dedi ki...

    Curly

    Aşk ne türlü yaşanırsa yaşasın insana farklı anlamlar yükler.. Herşeye rağman aşk güzeldir...

    Aşksız olma ki ölmeyesin. Aşkla öl ki diri kalasın

  5. ... on 26 Aralık 2008 23:04  
  6. miracsaral dedi ki...

    Müthiş olmuş, cinsel anlamda değil ama çok seksi bir yazı olmuş; tutkulu, içten ve ateşli. Tebrik ederim üstat :)

  7. ... on 27 Aralık 2008 20:10  
  8. Deli ama mantıklı tarafından.. dedi ki...

    bu yazıyı çççoookkk sevdim :) ama eşşeklik bende dir o damı gitti elden bu durumda onu anlayamadım
    ellerine sağlık curly

  9. ... on 28 Aralık 2008 00:52  
  10. Sena dedi ki...

    ah canım bana bu yazdıkların çok koydu iyice depresif oldum,ama ellerine sağlık

  11. ... on 28 Aralık 2008 11:04