Hafta sonu birbirinden çok farklı iki gün geçirdim şu anda karma karışığım.
Bir hafta öncesinden sözleşmiştik arkadaşlarla uzun zamandır şöyle bokunu çıkarana kadar eğlenemedik cumartesi çıkalım eğlencenin dibine vuralım diye... hiç birimizde doğru düzgün parada yok ama çıkıcaz ya bi kere ne yapıp edip ayarlamam lazım derken babam imdadıma yetişti :)) bazen çok ballı oluyorum...
Cumartesi akşam taksimde buluştuk önce şiirci kafe diye bir yerde takıldık zaman geçirdik saat 12 gibi kalktık ordan arkadaşların daha önce gittiği ama benim ilk defa gidecegim 4i diye bir yere gittik.

Kapıda bir kuyruk millet birbirini eziyo girmek için, bu beni dahada meraklandırdı herhalde çok iyi bir yerki böyle kuyruk var diye düşündüm.İtiş kakış içeri girmeyi başardık kolumuzada bir damga yedik içeri bir girdik göz gözü görmüyo sisten dumandan, zar zor sote bir yer bulduk kendimize konuşlanacağımız. Ortama alışma çabalarım fazla uzun sürmedi biramı aldım ve kendimi müziğin ritmine bırakı verdim...
Müzikler süper ortam güzel eğleniyoruz derken gecenin ilerleyen saatlerinde nerden çıktıklarını anlayamdığım acayip bir kalabalık oldu içerde herkes birbiriyle akraba olacak nerdeyse o kadar kalabalık bu kalabalıkta ortamı süzüyorum alkolün ve müziklerin başları döndürdüğü ortamda sagıma dönüyorum yaşları daha 18 bile olmayan bir çift yiyişiyor öbür tarafıma dönüyorum yine aynı yaşlarda başka bir çift herkesin keyfi yerinde bende uçmuşum hafiften.Gözüm kapıda... Buraya gelecegimizi biliyordu belki şimdi şu kapıdan çıkıp gelir gelirse hiç sarılmadığım kadar sıkı sarılıp bırakmam onu diyorum gözümü kapıyorum gözümün önünde hayali O an o kadar çok istedimki gelmesini ama gelmedi :( elimiz yaş götümüz kuru yine bir gece daha bitti böyle saçma sapan... Acayip sarhoş olasım vardı ama araba kullandığım için dışarda içemiyorum eve gidelim alalım biraları içip sarhoş olalım dedim, ağlamam lazım orda 2 saat takıldıktan sonra çıktık ama evde de içemedik...Yattık zıbardık güya eğlendik kendimizi kandırdık işte sabun köpüğü kadar bir mutluluk yaşadık oda kursagımızda kaldı..

Biliyorum arayacaksın eninde sonunda döneceksin yine bana yüregim ve hislerim beni hiç yanıltmadı...

Bunun birde pazar günü var ama onu daha sonraya bıraktım.


This entry was posted on 15:51 and is filed under , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 köpüklü ne demiş:

    http dedi ki...

    bizi çağırmıyosun hiç... hep yalnız akıyorsunuz ortamlara :)

  1. ... on 3 Aralık 2008 14:42  
  2. Curly dedi ki...

    :) çagırırım aşk olsun ben sen dönmedin sanıyordum istanbuldamısın şu an...
    Yapalım o zaman ilk fırsatta bi ekşın :))

  3. ... on 3 Aralık 2008 15:06  
  4. Amenhotep dedi ki...

    hayatlar zaten sabun köpüğü gibi yaşanmıyormu, ilişkiler yüzeysel mutluluklar keza öyle... hep bi beklenti içinde ileriye bakıyoruz bize bakanları önümüzü göremeden...

  5. ... on 3 Aralık 2008 21:58  
  6. miracsaral dedi ki...

    Sevimsiz olmak istemem ama Teksim değil taksim olması lazım :). Ama güzel eğlenmişsin, özendim sana :)

  7. ... on 4 Aralık 2008 21:31  
  8. Curly dedi ki...

    Hemmmen düzeltildi :)ayrıca uyardığın için çok teşekkür ederim gözümden kaçıyo bazan böyle...

  9. ... on 4 Aralık 2008 22:09