Aslında hiç blog açmak gibi bir niyetim yoktu uzun zamandır öyle uzaktan uzaktan blogları okurdum hatta bazı blog ların müptelası bile olmuştum. Her gün okumadan içim rahat etmiyordu.
Bu gün yine her zaman ki gibi okumak için zodyak'ın blogunu açtım okudum okudum yine sesiz sedasız gidiyordum ki yorumlara bakiim dedim.ilk yorum bana koyan koymuş bilmem ne adlı kişiye aitti iyi hoş yazmış bişeyler sonra bi bakayım dedim kimdir nedir bu neler yazmışsayfasına neyse ben açtım o bana koyan koymuşun sayfasını anam bi baktım kumanda paneli falan çıktı karşıma oturumu kapatın,yeni blog yazın falan filan noluyoruz dedim ya şokla bok arasında gidip geliyorum nasıl yani... olamaz böyle bişey imkansız falan diyorum içimden... Neyse bu şok halinde bakayım dedim neler yazıyo... bakmaz olaydım kafamdan kaynar sular boşaldı sanki bak hala ellerim titiriyo sinirden ne yazacağımıda toparlayamıyorum neyse okudum biraz yazılanlarını kız günlük yazar gibi yazmış başından geçen hikayesini biraz asi bi kız belli ama benimle tamamen zıt bir karakter...Neyse demiş işte onunla yattım bunla kalktım yok parayı seviyorum yok asiyim biraz piçim falan diye okudukça dahada sinirlenmeye başladım ve o sinirle elim direk hesabı kapat butonuna gidi verdi...Hala anlam veremiyorum böyle bişey nasıl olur benimle aynı mail adresi ve aynı şifreyi kullanan bir insan olamayacağına göre denyonun biri aklı sıra bana bir oyun oynamaya çalışmış ama yemedi bebişimmm...
İşte şimdi gerçekten yazıyorum ben olarak yazıyorum hadi bakalım çık karşıma kimsen götün yiyosa...

Heee bu arada yeni bir adres ve şifre alman gerekecek :))))


This entry was posted on 22:55 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 köpüklü ne demiş:

    Siminya dedi ki...

    bu nasıl bir olaydır :) keşke çıkış yapmasaydın bloğu ele geçirseydin, hazır blog büyümüş, bez derdi yok :)

  1. ... on 1 Aralık 2008 22:10  
  2. Curly dedi ki...

    aslında düşündüm ama öyle şaşırdımki çok sinirlenmiştim o sinirle şifremi değiştirdim sonradan pişman oldum ama :( keşke yazılarla oynasaydım :)

  3. ... on 2 Aralık 2008 15:22  
  4. osuruktanteyyare dedi ki...

    ay yorum yazdım uçtu gitti :D
    aynısınıda yazamicam şimdi ama çok şaşırtıcı bişey ya
    senin maille blogmu açmışlar ne cesaret
    dediin bloguda biliyorum :O

  5. ... on 3 Aralık 2008 19:39  
  6. Curly dedi ki...

    evet bende çok şaşırdım bu bloger olayınıda hiç bilmiyordum yeni yeni keşfetmeye çalışıyorum...
    Siz kıdemlisiniz nasıl olur böyle bişey yada olabilirmi ben blogu sildiğimi sanmıştım ama hala duruyor onuda anlamadım...

  7. ... on 4 Aralık 2008 00:15